MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
K*tschouder, had vandaag borst biceps en kon alleen maar biceps trainen.:(

Verbrande huid van afgelopen weekend begint nu zomaar super hard te jeuken en het houdt maar niet op!!!!!!!! Wat kan ik hier tegen doen?

dat t veelste werm is.....WERM ONDER DE ERM!!!...pff was niet uit te houden in de gym....mja heb t toch me geplande oefeningen naar behoren kunnen doen:P

Potjes? Heb 't liever vers :grinny:

dat ik morgen ochtend naar school moet om mijn rapport op te halen:( snap er geen **** van want ik heb met mijn laatste rapport geen nieuwe cijfers erbij gekregen (was de stage periode) dus WTF moet ik ermee ???

dat ik morgen ochtend naar school moet om mijn rapport op te halen:( snap er geen **** van want ik heb met mijn laatste rapport geen nieuwe cijfers erbij gekregen (was de stage periode) dus WTF moet ik ermee ???
Ik krijg dat ook nog, moet ook me boeken inleveren die ik gewoon heb gehuurd via een bedrijf.. ??? De school heeft niks te maken met mijn boeken

Ik krijg dat ook nog, moet ook me boeken inleveren die ik gewoon heb gehuurd via een bedrijf.. ??? De school heeft niks te maken met mijn boeken

klopt, ik moet dus een rapport ophalen die hetzelfde is als de laatste:rolleyes:
En 1 boek inleveren :o gaat me wekker morgen al om 8 uur :mad: nouja, ga daarna wel gelijk door naar de sportschool, is het lekker rustig :D

Gvd 1x gebencht met 10 kilo om te kijken hoe het voelde en de pijn in mn schouder is gelijk weer terug op volle kracht:fuu:

Gvd 1x gebencht met 10 kilo om te kijken hoe het voelde en de pijn in mn schouder is gelijk weer terug op volle kracht:fuu:

Dude 10 kg dan gaat het nog wel ff duren met je herstel
Kan je mssh benen gaan trainen tegen de tijd dat je schouder terug herstelt is heb je mssh al beetje benen.

Wat een klote blessure, thomas. Hoe heb je dat opgelopen?

FFFUUU, dat is echt k*t dat het zulke consequenties voor je heeft.

Idd, maja niks aan te doen he, alleen ****edup omdat schouders vooral heel hard gingen de afgelopen tijd en ik die nu weer niet kan trainen.

Ja, en borst, toch? Of gebruik je nu ander soort varianten die je schouders niet echt meer aanspreken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven