- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HARD VOOR JE! Hahahaha, ik heb woensdag geen hertentamen en heb ****ing 6 studiepunten erbij! **** yea.![]()
Weer gebanned?!Wil me lekker wat te eten maken, is het ****ing brood beschimmeld, loop nu met honger en een k*t humeur rond.
En ook nog niets anders in huis.

Wil me lekker wat te eten maken, is het ****ing brood beschimmeld, loop nu met honger en een k*t humeur rond.
En ook nog niets anders in huis.

Zit in mijn examen week, dus liever nieteet gewoon dat beschimmelde brood op. ik heb gelezen dat je dan veel beter de eiwitten opneemt![]()

Ik heb dus net het telefoonnummer van een allochtoons meisje gescoord... Geheel onverwachte wending in mijn leven
ik gok dat je een meisje met een getinte huidskleur bedoeld? want een Duitse dame is ook al een allochtoon....
een allochtoonse van niet westerse afkomst ja, scherp opgemerkt Tymen

Ik heb dus net het telefoonnummer van een allochtoons meisje gescoord... Geheel onverwachte wending in mijn leven

jeweet wat ze zeggen he
once you gone black......
you got aids....