MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verveel me.. nu al

Ik moest om half 9 mijn boeken inleveren maar had me verslapen :fuu:

Het vooruitzicht van vrijdagmiddag tot 5 uur stage lopen... FUUUUUUUU

moeten werken met dit k*tweer. kben er zeker van dat het water zal gieten als ik over 2 weken in verlof ben :fuu:

het regent wou deze week nog naar ut strand gaan maar vrijdag is ut 30 graden en daarna 19 graden

Wil me lekker wat te eten maken, is het ****ing brood beschimmeld, loop nu met honger en een k*t humeur rond.

En ook nog niets anders in huis.

Wil me lekker wat te eten maken, is het ****ing brood beschimmeld, loop nu met honger en een k*t humeur rond.

Hier krijgt brood nooit de kans om beschimmeld te worden :)
Altijd op binnen de dag lol

Mn balharen komen door de vezels van mn boxer heen.:(

En de staafmixer vloog uit elkaar terwijl ik no explode aan het mixen was, hele keuken zat eronder gvd.

eet gewoon dat beschimmelde brood op. ik heb gelezen dat je dan veel beter de eiwitten opneemt :)

Ik heb dus net het telefoonnummer van een allochtoons meisje gescoord... Geheel onverwachte wending in mijn leven

Ik zit met een verkoudheidje, een bilspier die irritant doet, een vagina schouder, een verstopte neus, een keel die naar de klote is en ik wil me kop kaal scheren maar m'n tondeuse heeft de boel plat gegooid en is aan het staken.

Tot zover mijn bijdrage.
xxx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven