AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat de eMatrix en de ProE server down is....

Slecht geslapen vannacht.. :( Vanmiddag misschien naar het strand, hopelijk voel ik me dan beter..

vreemd:dunno: spuitelf11 wordt gebanned en de volgende dag is er een nieuwe chick op dbb:dunno:

Ik heb dus gebeld naar mijn niet-westerse allochtoonse "meid" die ik recent in de sportschool ontmoet had, we hebben nu een soort van date aanstaande zaterdag....
ik zit in een dilemma dus...

Ik heb dus gebeld naar mijn niet-westerse allochtoonse "meid" die ik recent in de sportschool ontmoet had, we hebben nu een soort van date aanstaande zaterdag....
ik zit in een dilemma dus...
Jij bent echt te zielig voor woorden. Laten je principes je niet toe om om te gaan met niet- westerse meisjes :roflol:

Hoezo ? ..dat wordt nken....

Jij bent echt te zielig voor woorden. Laten je principes je niet toe om om te gaan met niet- westerse meisjes :roflol:

anders vallen zn vriend(innet)jes hem af! snap dat dan!

Ik zal het wel posten hoe mijn politieke visie verandert is na de date en hoe die ging verder(dat wil iedereen weten natuurlijk:rolleyes:), het wordt denk ik wel interessant.
En geslachtsgemeenschap is een paar stappen te ver Foldinator:).

vreemd:dunno: spuitelf11 wordt gebanned en de volgende dag is er een nieuwe chick op dbb:dunno:
:roflol: Ik dacht precies hetzelfde, Angelusje, durf m'n plasser ervoor in het vuur te zetten dat hij het weer is, alsof een vrouw meteen zoveel gaat posten in offtopic.

/FAIL!

36 graden is ****ing warm jonguh

Het sneeuwt hier, no joke. :roflol:

Ik mis Bekjams oude foto :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven