AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat mijn gym ineens een superdude gym is. Het is al een gym waar 90% sport zonder te zweten (if u know what I mean) Desalniettemin hebben ze wel goede spullen staan. Maar nu is het echt elk uur van de dag minstens 3 groepjes van 4 superdudes die de meest achterlijke oefeningen doen.

"Zo train je je biceps" (staatie een tricep extension te doen)
Z'n maatje was iets slimmer en die zei nee man, das toch je triceps? Zegt die andere gast weer: "ach wat weet jij nou, je bent echt kk dom vriend"

Nou reken maar dat ik een lekkere workout had, fcking agressief werd ik ervan :P

Laatst bewerkt:
Hahaha, dat heb ik ook weleens gehad. Dat is echt een epic failure.

over dat soort fails gesproken.

ik was een keer in me vakantie trainen ergens in een gym. nadat ik klaar was met squatten heb ik gewoon de stang op tepelhoogte laten liggen. dus ik ga verder met mijn training. stapt er buffel van een kerel op de powercage af en begint met de warm up van deadlift. hij trekt een keer die stang omhoog en ramt vol met zijn achterhoofd tegen de stang die ik had laten liggen :roflol:

Ben zo suf als een aap. De dag schiet totaal niet op hier op kantoor.

Klacht 1: opa die dacht laten we eens naar links trekken met de fiets zodat ik bijna op de rijbaan terecht kom. Toen ik hem aankeek en kijk eens uit je doppen riep keek de zombie me eens aan in de trend van wat is er.

Klacht 2: Een vrouw van gemiddelde leeftijd komt van haar oprit afgescheurd alsof ze deelnam aan een rally, ik lag er bijna onder. Ze kwam midden op de kruising tot stilstand nadat ze het anker uitwierp.

Klacht 3: Een man denkt zomaar effe met zijn auto het fietspad op te rijden, resultaat halve arm open omdat de struiken mij de doorgang versperden, voor remmen was er geen tijd meer.

Klacht 4: Een sufk*t die effe met haar auto het éénrichtingsverkeer verbod negeert waardoor ik bijna op de motorkap terecht kom "bocht".

Ik ben echt aan het overwegen om een honkbal knuppel mee te nemen, iedere fietser sla je dan gewoon aan de kant en bij de automobilisten verbouw je de auto... Ik snap echt niet waar sommige mensen mee bezig zijn als ze op de openbare weg aan het rijden zijn. En dit gebeurd niet een enkele keer, maar vandaag was weer een toppertje.

Gaat nu naar de AH, voor wat flessen water eens kijken wat me nog te wachten staat.

rsi klachtjes :(

morgen pas weer geld en heb alleen nog maar wat pizza's en kleine andere rommel in huis:(

1x vals spelen mag van mij wel:D

Klote snotapen en topics !

Klacht 1: opa die dacht laten we eens naar links trekken met de fiets zodat ik bijna op de rijbaan terecht kom. Toen ik hem aankeek en kijk eens uit je doppen riep keek de zombie me eens aan in de trend van wat is er.

Klacht 2: Een vrouw van gemiddelde leeftijd komt van haar oprit afgescheurd alsof ze deelnam aan een rally, ik lag er bijna onder. Ze kwam midden op de kruising tot stilstand nadat ze het anker uitwierp.

Klacht 3: Een man denkt zomaar effe met zijn auto het fietspad op te rijden, resultaat halve arm open omdat de struiken mij de doorgang versperden, voor remmen was er geen tijd meer.

Klacht 4: Een sufk*t die effe met haar auto het éénrichtingsverkeer verbod negeert waardoor ik bijna op de motorkap terecht kom "bocht".

Ik ben echt aan het overwegen om een honkbal knuppel mee te nemen, iedere fietser sla je dan gewoon aan de kant en bij de automobilisten verbouw je de auto... Ik snap echt niet waar sommige mensen mee bezig zijn als ze op de openbare weg aan het rijden zijn. En dit gebeurd niet een enkele keer, maar vandaag was weer een toppertje.

Gaat nu naar de AH, voor wat flessen water eens kijken wat me nog te wachten staat.

als je zoveel zaken achtereen meemaakt, kan je toch eens beginnen twijfelen of het aan jou of die andere mensen ligt :p

Momenteel bekijken: 4 gebruiker(s) (3 leden en 1 gasten) dit topic
godsmack, marcel3000, Paris

marcel en paris zitten te wachten op elkaar in dit topic :D

Dat ik me mateloos irriteer aan dat 14-jarige imbecieltje en z´n grote waffel die het hele forum hier loopt te ****en en er nog mee wegkomt ook.
:mad:.

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Momenteel bekijken: 4 gebruiker(s) (3 leden en 1 gasten) dit topic
godsmack, marcel3000, Paris

marcel en paris zitten te wachten op elkaar in dit topic :D

:o.Ik wacht al best lang op Paris...

Dat ik me mateloos irriteer aan dat 14-jarige imbecieltje en z´n grote waffel die het hele forum hier loopt te ****en en er nog mee wegkomt ook.
:mad:.

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

:o.
gast chill. ik wil dit wel met je bespreken maar dan moet je eerst ff wat minder opgefokt zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven