AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
gast chill. ik wil dit wel met je bespreken maar dan moet je eerst ff wat minder opgefokt zijn

Gast, dit is internet. Waarom bespreken? Waarom minder opgefokt? **** dat ;)

Je moet maar zo denken, ik zit veilig achter m'n pc mensen te irriteren. Hoe vet is dat :p

Zalig zijn de eenvoudigen van geest.

Momenteel bekijken: 4 gebruiker(s) (3 leden en 1 gasten) dit topic
godsmack, marcel3000, Paris

marcel en paris zitten te wachten op elkaar in dit topic :D

n**ga whaaaaat :D

OT: K*tdag op mijn werk, veel te warm en natuurlijk moesten er 25 na 6 nog vijf mensen dringend iets hebben, like - Ik heb geen sociaal leven naast mijn werk hoor mensen, doe vooral verder.- :rolleyes:

OT: K*tdag op mijn werk, veel te warm en natuurlijk moesten er 25 na 6 nog vijf mensen dringend iets hebben, like - Ik heb geen sociaal leven naast mijn werk hoor mensen, doe vooral verder.- :rolleyes:

Je wou al de ganse dag op dbb? :p

K*tdag hier ook best wel ;o Wachten in winkels just pisses me offffffffffffff :/

Laatst zat je ook al te klagen dat je niet genoeg uren kon maken op je werk en nu is het weer niet goed..

Een vrouw kan je gewoon nooit tevreden stellen :dunno:.

Laatst zat je ook al te klagen dat je niet genoeg uren kon maken op je werk en nu is het weer niet goed..

Een vrouw kan je gewoon nooit tevreden stellen :dunno:.

Als er klanten blijven tot zeven uur word ik niet doorbetaald schat, daar KAN ik gewoon niet blij mee zijn. (Ik moet afsluiten en kassa tellen 's avonds.)

Vanmiddag was wel leuk :heart:

Als er klanten blijven tot zeven uur word ik niet doorbetaald schat, daar KAN ik gewoon niet blij mee zijn. (Ik moet afsluiten en kassa tellen 's avonds.)

Vanmiddag was wel leuk :heart:
Kwam Santino88 weer met z'n striptease act op de toonbank?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven