AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik de voorbije week als een anorexiapatient heb gegeten. Bizar genoeg ben ik geen gewicht verloren :scratch:

Het gevoel van de t-shirt die weer lekker aan mijn rug plakte onder mijn overal ..

Ik heb een pijnlijke derde been.. :treuren: er zit een gezwel in mn eikel volgens mij

Welke halve ZOOL gaat er nou potverdomme in een zwembroek en slippers trainen! en niet één hè maar echt 5 gastjes. ZO superdude als de pest en ze deden elke oefening faliekant verkeerd. Tenenkrommend gewoon, als ik anabolen gebruikte weet ik zeker dat ik m'n eerste roidrage had gehad. En de taal die eruit komt! niet te geloven hoe debiel die gasten zijn. Ik was klaar en je kon mn shirt uitwringen, terwijl er airco is. Dit soort lui werkt wel motiverend om keihard door te pompen.

Brandt het als je plast? :p

Gisternacht iemand het ziekenhuis in geknuppeld voor me deur en ze hebben het bloed niet opgeruimt, het ziet er niet uit

Blijkt dat mijn tweelingbroer een boete voor openbaar dronkenschap op mijn naam heeft laten zetten, de rat had zelfs mijn ID mee, alsof hij alles van te voren had ingepland. Hij is vorige week na een sollicitatiegesprek ook al aangenomen met mijn identiteit, blijkbaar heb ik morgen mijn eerste werkdag bij de lokale chinees.

volgens mij zat jij gisteren gewoon bloed te schijten op je welkom matje
Haha zo lijkt het net alsof ik het gedaan hebt, ik was het niet ik zat in de kroeg maar er is voor mijn deur iemand vrij goed in elkaar geknuppelt.
Ik zat in de kroeg onze overwinning te vieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven