XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee thx heb ooit op tussenhaakjes dat soort shit gezien maar ik kan er niet echt tegen dan zit ik gelijk met een brok in mijn keel en zit ik de hele dag na te denken hoe ziek sommige mensen kunnen zijn. aan de andere kant als ik een kip onthoofd zie worden boeit t mij niks. maarja dat komt miss ook omdat ik een mens ben :P

Ja ik heb hetzelfde met dat dier/mens verhaal van jou, maar ik kan wel iemand geopereerd zien worden met bloed en alles dat vind ik niet erg

Pfff.Pussies.

Vandaag lekker naar het zwembad geweest, hopen om lekker wat vlees te kunnen bekijken.

Alleen maar 12/14 jarige meisjes daar, nu ben ik de beroerdste niet maar dat is een lijn waar zelf ik niet overheen ga.

Vandaag lekker naar het zwembad geweest, hopen om lekker wat vlees te kunnen bekijken.

Alleen maar 12/14 jarige meisjes daar, nu ben ik de beroerdste niet maar dat is een lijn waar zelf ik niet overheen ga.

Je weegt 55kg je moet pakken wat je pakken kan:D

k*thitte, kom echt niet in slaap zo en moet morgen weer trainen. gelukkig heb ik een proefzakje crack hier liggen.:D

Insomnia vulgaris.:mad:

Gvd! :mad: Al vanaf half 4 wakker door een stel k*tmuggen!!!!!!! GRRRRRRRR!!!!!!!! Afgelopen nachten al weinig geslapen vanwege de hitte en nu dit!!! :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

herst begint al vroeger dan we dachten

nv5chy.jpg

K*t, hoe moet ik drinken van anderen weigeren in een discotheek? Ik zeg nee, maar men wordt pissig!

K*t, hoe moet ik drinken van anderen weigeren in een discotheek? Ik zeg nee, maar men wordt pissig!

Naar aanleiding van je vorige bericht kan ik me wel voorstellen dat ze jou in een andere staat (alcohol/drugs) willen brengen. Gewoon zorgen dat je wat gezelliger bent en je hebt dat probleem niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven