XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet wat het is met dit weer. Vanochtend heel veel boodschappen bij de supermarkt gedaan. Ik woon in de stad, nog geen 5 minuten van de supermarkt vandaan, loop dus met de volle winkelwagen naar huis (om daarna direct het karretje terug te brengen :engel:), begint er onderweg weer een of ander oude vent tegen me te ouwehoeren van 'ja, dus daar blijven al die karretjes....blablabla'.??? Dus ik zei: 'ik vond het geen geld €0,50 voor zo'n kar:p'. Hij kon er niet om lachen en wou me de les gaan lezen.:mad:

• Like
Waarderingen: avg
Dus daar zijn die karretjes :rolleyes:
Weer maakt mijn kamer niet leuker met 3 computers 24/7 Full load ...

maar goed dat doe ik zelf :p

diva wat heb ji tog met oude mannen hahahhaa

Met open ruit geslapen, badend in het zweet wakker geworden en meteen daarna moeten gaan werken. Dus daar zit je dan, terwijl ik beter in het zwembad kon liggen. :(

Dat ik bezig moet voor m'n schoolstage, vanavond voor 2 uurtjes moet komen opdagen op m'n werk ( wel dubbel uitbetaald ) en ik geen zin heb om te eten met dit weer.

we gaan morgen verliezen :(

volgens mij heb ik gynecomastia "puffy nipple,s"
trekt dat vanzelf weer bij?? door goed te trainen enz.
aangezien ik een fat ecto was:p
(nog steeds een beetje:o)

vrouwen,,, :@

kan niet eten met deze hitte... heb vandaag pas 1 wheyshake en 2 boterhammen pindakaas op.(sinds 12 uur wakker) Denk dat ik er met moeite nog 2 kan eten voor avondeten, misschien wegdrinken met rice&protein.

Klacht: Vanavond kkveel moeten eten om te compenseren...

kan niet eten met deze hitte... heb vandaag pas 1 wheyshake en 2 boterhammen pindakaas op.(sinds 12 uur wakker) Denk dat ik er met moeite nog 2 kan eten voor avondeten, misschien wegdrinken met rice&protein.

Klacht: Vanavond kkveel moeten eten om te compenseren...

hee jij bent echt stoer man

Probeer gvd thuiswerk te vinden maar voor al die sites moet je je eerst inschrijven voor allerlei poep om vervolgens meer informatie te ontvangen, fl**ker op.

Bewijzen gevonden dat een collega uit mijn kassa steelt :mad: Waar is die DBB-knokploeg als je hem nodig hebt..:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven