XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo'n schijnheilige trut. Dan tegen mij zeggen dat dat briefje van vijftig misschien gevallen is? :mad:

Dood. Dat moet ze. Langzaam nog liefst.

:kiss:

Kloot dr gewoon dubbel zo hard terug? :) moet toch wel een manier zijn...? :P En anders gewoon aangeven, zien dat het op dr papieren komt... Dan zal ze ook minder makkelijk nieuw werk vinden :) is ook niet bepaald leuk voor dr ;)

:kiss:

Kloot dr gewoon dubbel zo hard terug? :) moet toch wel een manier zijn...? :P En anders gewoon aangeven, zien dat het op dr papieren komt... Dan zal ze ook minder makkelijk nieuw werk vinden :) is ook niet bepaald leuk voor dr ;)

Ik ga echt niet beginnen stelen, dat is gewoon laag. En zo ben ik niet.
De bazen zijn het aan het onderzoeken, wordt geen probleem om haar buiten te fl*kkeren normaal. Toch, het is mijn kassa en dat voelt als mijn verantwoordelijkheid. :mad: Verdomme.

De bazen zijn het aan het onderzoeken, wordt geen probleem om haar buiten te fl*kkeren normaal. Toch, het is mijn kassa en dat voelt als mijn verantwoordelijkheid. :mad: Verdomme.

Ik had het niet over terug te gaan stelen, er zijn genoeg andere manieren...

En tsja, jouw kassa of niet, zoiets merk je niet bepaald :) En als die vrouw in kwestie normaal gezien een vriendelijke vrouw is etc dan merk je het al helemaal niet :)

Alweer verbrand :fuu:

Hele straat vol met politie ,
Ja ze kwamen bij mij aan de deur :o

De buurman is dronken bedreigt mij , ik zeg kom maar slaan ik die klapkop dubbel belt die eikel de politie :o
Ben ik de gene die bedreigt zou hebben , het moet GVD niet gekker worden hier :rolleyes:

Denk dat deze man morgen een leuk probleem heeft ...genaamd IK!
of ik roep de DBB ploeg op ! of skinnie weet het nog niet...

Zo dat lucht op !

Laatst bewerkt:
Zijn er geen camera's?

Na mn deadlifts zijn mn knieen blauw.. en kan ik ze niet pijnvrij buigen :fuu: beter is dat maandag over want ik wil squatten !

Hele straat vol met politie ,
Ja ze kwamen bij mij aan de deur :o

De buurman is dronken bedreigt mij , ik zeg kom maar slaan ik die klapkop dubbel belt die eikel de politie :o
Ben ik de gene die bedreigt zou hebben , het moet GVD niet gekker worden hier :rolleyes:

Denk dat deze man morgen een leuk probleem heeft ...genaamd IK!
of ik roep de DBB ploeg op ! of skinnie weet het nog niet...

Zo dat lucht op !
[Link niet meer beschikbaar]

Balen dat ik zo´n rotkop heb terwijl m´n lichaam steeds mooier wordt.:(

...

Klik ik op een link, is het een filmpje waarin iemands hoofd eraf gesneden wordt. t*ring kotsneigingen

niet weggeklikt? ik vind het ook altijd ziek dat mensen dat gwn doen en ook nog ns op het internet zetten.

Nee wel afgekeken natuurlijk, die guy die het doet geniet er ook gewoon van. :kots: echt raar gevoel erna in me keel, net me kwark op komt dit op me beeldscherm. :(

Je wilde zeker de link joranr

Laatst bewerkt:
Nee wel afgekeken natuurlijk, die guy die het doet geniet er ook gewoon van. :kots: echt raar gevoel erna in me keel, net me kwark op komt dit op me beeldscherm. :(

Je wilde zeker de link joranr
nee thx heb ooit op tussenhaakjes dat soort shit gezien maar ik kan er niet echt tegen dan zit ik gelijk met een brok in mijn keel en zit ik de hele dag na te denken hoe ziek sommige mensen kunnen zijn. aan de andere kant als ik een kip onthoofd zie worden boeit t mij niks. maarja dat komt miss ook omdat ik een mens ben :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven