- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voelde er ook niet veel van werd gewoon duf
Een hond die kapot is van de wandeling en een behoorlijk irritant geluid maakt.
ik wil het ook wel voor je doen hoor
Dat ik vandaag niet hoef te werken. Nu verveel ik mij dood.
Ik weet niet wat het is met dit weer. Vanochtend heel veel boodschappen bij de supermarkt gedaan. Ik woon in de stad, nog geen 5 minuten van de supermarkt vandaan, loop dus met de volle winkelwagen naar huis (om daarna direct het karretje terug te brengen), begint er onderweg weer een of ander oude vent tegen me te ouwehoeren van 'ja, dus daar blijven al die karretjes....blablabla'.
Dus ik zei: 'ik vond het geen geld €0,50 voor zo'n kar
'. Hij kon er niet om lachen en wou me de les gaan lezen.
![]()

En dan kom je hier weer een account aanmaken Luppie?

dat dusWAARSCHUWING EXTREEM WEER: Vandaag grote kans op zwaar onweer en zeer zware windstoten
Waarschuwing extreem weer: In het gehele land is er vandaag een grote kans (60-80%) op zware onweersbuien. De zwaarste buien trekken waarschijnlijk over de oostelijke helft van het land. De buien gaan vergezeld van zware tot zeer zware windstoten (tot circa 100 km/uur), hagel en overvloedige neerslag. De buien zullen in de loop van vanavond het noordoosten van het land verlaten.
Daarnaast wordt het met 30 tot 32 graden in de oostelijke helft van het land nog tropisch warm.
Keurig dat verdiend karmaIk ben de laatste tijd a-socialer geworden...Gelukkig bestaat er zoiets als zelfreflectie en feedback!![]()