- Waardering
- 447
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is hier ****ing warm/benauwd en ik stink helemaal naar de zweet.![]()

Dan komt de storm zo ..Het is hier ****ing warm/benauwd en ik stink helemaal naar de zweet.![]()

Het kloon onderzoek ?
ja schat houd je me tussen je grote bicepsTe warm, en het gaat zo potverdomme hard regenen
---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------
Word je al bang?

Xixixixixixixi!En dan wil ik tijdens het vissen Ciko's lippen gebruiken als strandparasol.![]()
Ik moet en zal mijn merk kopen dat ik altijd koop , dus vandaar versta ik hem wel! Kwark was ook uitverkocht hier , FUUUUUUUUUUUDan ga je toch gewoon door naar de volgende winkel?
Ik moet en zal mijn merk kopen dat ik altijd koop , dus vandaar versta ik hem wel! Kwark was ook uitverkocht hier , FUUUUUUUUUUU

I know maar toch is het ****ed up !Winkels zat in de regio lijkt me, dus het is een kwestie van willen/doorzetten. Als winkel X in plaats Y het niet heeft dan vertrek je toch gewoon naar winkel X in plaats Z?![]()

Moet de hond uitlatne in dit weer :S dan gaat me haar door de war :S
pff wat moeten de dames bij het trainen zo wel niet denken