XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hhahahaah heel herkenbaar, bij mij was het zo van zonde van je krullen al dat gel joh. Ik zo ja maar anders lijk ik wel een blanke negert. Nu heeft ze me ook nog wax aangesmeerd. En toen ze me haar waste voelde ik het bloed me braadworst al in lopen:D Dr liep ook zo'n stagiaire die was echt super lekker en die ging een koud glas water voor me halen wat een schatje was dat toch!:rocknana:

Hahaha, ik werd gevraagd om model te zijn voor een stagaire daar, en de meeste kapsters die ik zie zijn best lekker dus ik zei gelijk ja.:roflol:

Nu maar kopen dat ze niet dik is ofzeuw, anders zou dat een goeie :fuu: zijn.

klagen is voor homo's, net als verkoelende dranken.

jammer

xd

Dat joranr echt elke reactie die in dit topic of zijn topics gegeven wordt quote met de meest debiele vragen en opmerkingen

ik heb vandaag te klagen dat ruud niet zo aardig is :sad:

heey ik heb een vraag
ik wil in sept beginnen met cutten, ik wil dat in combinatie met winstrol maar er is mijn aangeraden om het met anavar in combinatie met deca te doen.
mijn doel is om ietsjes massiever en vooral droger te worden.
wat denken jullie dat het besten is ?

heey ik heb een vraag
ik wil in sept beginnen met cutten, ik wil dat in combinatie met winstrol maar er is mijn aangeraden om het met anavar in combinatie met deca te doen.
mijn doel is om ietsjes massiever en vooral droger te worden.
wat denken jullie dat het besten is ?
geachte bodybundy
volgens mij heb je jouw vraag in het verkeerde topic en sectie geplaatst.
ik stuur jou graag door naar http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/ mits je boven de 21 bent

mvg joranr en succes met je doelen

Heb al 2/3 dagen groene ontlasting en last van opgezette lymfeklieren.
vervelend...

kijk het nog even, tot na het weekend. Is het dan nog zo, ga ik even langs de dokter.

95 en ben van plan om meer te gaan doen, dus dat wordt lekker blauwe armen hebben

Ach joh je moet maar schijt aan die blauwe plekken hebben en denken later kan ik 2 chickies op m'n armen houden en squatte

Maar je squat wel minder op deze manier neem ik aan?

nu nog niets , maar morgen zal ik wel met vochttekort wakker worden :mad:

Ben enorm dronken geworden en viel bijna iemand aan omdat deze naar het schijnt iets verkeerd over me zei wat echt niet door de beugel kon. Ik heb er veel spijt van....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven