- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 8%
Morgen om kwart voor 7 naar de kapper, sochtends.
****mylife
Zo vroeg, jij bent gek!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen om kwart voor 7 naar de kapper, sochtends.
****mylife

joran zit in perumisschien wil joran je wel van die spierpijn afhelpen![]()

Hhahahaah heel herkenbaar, bij mij was het zo van zonde van je krullen al dat gel joh. Ik zo ja maar anders lijk ik wel een blanke negert. Nu heeft ze me ook nog wax aangesmeerd. En toen ze me haar waste voelde ik het bloed me braadworst al in lopenDr liep ook zo'n stagiaire die was echt super lekker en die ging een koud glas water voor me halen wat een schatje was dat toch!
![]()

zijn.nee ik zit nog in nl
kap ns met je gespam!
straks krijg ik nog alle schuld...khad ook niet op jou in moeten gaankap ns met je gespam!straks krijg ik nog alle schuld...khad ook niet op jou in moeten gaan
geachte bodybundyheey ik heb een vraag
ik wil in sept beginnen met cutten, ik wil dat in combinatie met winstrol maar er is mijn aangeraden om het met anavar in combinatie met deca te doen.
mijn doel is om ietsjes massiever en vooral droger te worden.
wat denken jullie dat het besten is ?
95 en ben van plan om meer te gaan doen, dus dat wordt lekker blauwe armen hebben
Ben enorm dronken geworden en viel bijna iemand aan omdat deze naar het schijnt iets verkeerd over me zei wat echt niet door de beugel kon. Ik heb er veel spijt van....