- Waardering
- 325
- Lengte
- 1m93
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gast kun je wel normale gesprekken met haar voerenJa toen ik dr ontmoette dacht ik dat ze 16 ofzo was, maar we hebben het niet over leeftijd gehad![]()
eigenlijk is het helemaal niet zo erg... ik ken een 13 jarige en die had met een 17 jarige is t zelfde... maar dan moet je mentaal wel ong op hetzelfde niveau zittengast kun je wel normale gesprekken met haar voereneigenlijk is het helemaal niet zo erg... ik ken een 13 jarige en die had met een 17 jarige is t zelfde... maar dan moet je mentaal wel ong op hetzelfde niveau zitten

OT: Mijn nichtje heeft zojuist in mijn nest gezeken
wat is daar zo grappig aan?
sommige 15 jarigen gedragen zich als 18 jaar en sommige 19 jarige gedragen zich als 16 jarige
en sommige nietJa en sommige 14-jarigen gedragen zich als zuigelingen.
waar slaat deze opmerking nou op?huh diepe snee of wat?K*t zorgverzekeringen, had laatst een ongeluk op het werk met mijn vinger, moest aan elkaar geplakt worden. Kan ik mooi ff €153 eigen risico gaan betalen voor een beetje lijm op mijn vinger.
Asociaal gewoon, paar jaar geleden kreeg je nog 150€ als je niks had. Nu kan je mooi al die kleine dingetjes zelf gaan betalen.. Inbrekers.
Ja, door de klap was het topje van mijn vinger uitgescheurd.
ah k*t. maar het herstelt zichzelf dus niet mits je t niet lijmt?Ja, door de klap was het topje van mijn vinger uitgescheurd.
Denk het niet, zelfs een week na behandeling zag het er nog zo uit:ah k*t. maar het herstelt zichzelf dus niet mits je t niet lijmt?
.aaaah sick! heeft dat niet enorm veel pijn gedaan?Denk het niet, zelfs een week na behandeling zag het er nog zo uit:
![]()
Denk dat het erger zou zijn geweest zonder dat spul erop.
ik prefereer sloffen in de vakantie, en verder ga ik niet meer op jou in marcel+Pfff, die schoen heb je allang aangetrokken joranr.
ik prefereer sloffen in de vakantie, en verder ga ik niet meer op jou in marcel+
Best wel. Maar na paar minuutjes was de pijn wel weg.aaaah sick! heeft dat niet enorm veel pijn gedaan?
---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------
Ik kreeg net te horen van een kameraad dat ik praat als een verwijfde homoseksueel![]()

Ik kreeg net te horen van een kameraad dat ik praat als een verwijfde homoseksueel![]()