XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen is de laatste dag van mij rust week, aan de ene kant viel ik me echt geweldig, en energievol. aan de andere kant heb ik helemaal nergen's zin in echt slecht...

Ja toen ik dr ontmoette dacht ik dat ze 16 ofzo was, maar we hebben het niet over leeftijd gehad:p
gast kun je wel normale gesprekken met haar voeren??? eigenlijk is het helemaal niet zo erg... ik ken een 13 jarige en die had met een 17 jarige is t zelfde... maar dan moet je mentaal wel ong op hetzelfde niveau zitten

Ik wil echt weer eruit zien als een fitness model. Rond September moet ik dit bereikt hebben, anders beroof ik mezelf van het leven!:P

gast kun je wel normale gesprekken met haar voeren??? eigenlijk is het helemaal niet zo erg... ik ken een 13 jarige en die had met een 17 jarige is t zelfde... maar dan moet je mentaal wel ong op hetzelfde niveau zitten
:roflol:

OT: Mijn nichtje heeft zojuist in mijn nest gezeken

K*t zorgverzekeringen, had laatst een ongeluk op het werk met mijn vinger, moest aan elkaar geplakt worden. Kan ik mooi ff €153 eigen risico gaan betalen voor een beetje lijm op mijn vinger.

Asociaal gewoon, paar jaar geleden kreeg je nog 150€ als je niks had. Nu kan je mooi al die kleine dingetjes zelf gaan betalen.. Inbrekers.

Jol waarschijnlijk naar Fulham :(

K*t zorgverzekeringen, had laatst een ongeluk op het werk met mijn vinger, moest aan elkaar geplakt worden. Kan ik mooi ff €153 eigen risico gaan betalen voor een beetje lijm op mijn vinger.

Asociaal gewoon, paar jaar geleden kreeg je nog 150€ als je niks had. Nu kan je mooi al die kleine dingetjes zelf gaan betalen.. Inbrekers.
huh diepe snee of wat?

ah k*t. maar het herstelt zichzelf dus niet mits je t niet lijmt?
Denk het niet, zelfs een week na behandeling zag het er nog zo uit:

bhev86.jpg

Denk dat het erger zou zijn geweest zonder dat spul erop :p.

Denk het niet, zelfs een week na behandeling zag het er nog zo uit:

bhev86.jpg

Denk dat het erger zou zijn geweest zonder dat spul erop :p.
aaaah sick! heeft dat niet enorm veel pijn gedaan?

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Pfff, die schoen heb je allang aangetrokken joranr.
ik prefereer sloffen in de vakantie, en verder ga ik niet meer op jou in marcel+

aaaah sick! heeft dat niet enorm veel pijn gedaan?

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Best wel. Maar na paar minuutjes was de pijn wel weg.

Hoor nu net dat ik het misschien niet eens hoef te betalen omdat het nog in mijn stageperiode was en mijn school zou hiervoor verzekerd moeten zijn.

Ik kreeg net te horen van een kameraad dat ik praat als een verwijfde homoseksueel:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven