XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joran?

Heb weer een kaartje, maar heb maar 1 punt omdat mijn andere rode kaart alweer verlopen was hehe

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

morgen gaat er trouwens slecht uitzien qua eiwitten, is weinig in huis, vandaag ook :(

Mn ritme is helemaal verdoet, word pas rond 2 uur moe maar moet wel om 8 uur al mn bed uit om te eten.:fuu:

Same here...alleen word ik pas wakker om 1 uur smiddags :P

Ik kan ook helemaal niet meer uitslapen omdat ik geen **** meer uitvoer, ik word gewoon om 5-6 uur wakker en schommel dan tussen slapen/wakker zijn tot een uur of 12.

Mn eettijden opschuiven gaat ook zo moeilijk, ben niet de enige in huis.

Heb weer een kaartje, maar heb maar 1 punt omdat mijn andere rode kaart alweer verlopen was hehe

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

morgen gaat er trouwens slecht uitzien qua eiwitten, is weinig in huis, vandaag ook :(

wat!? jij een kaart ? had ik echt niet van je verwacht

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:42 ----------

Ga nou eens je tanden poetsen, anders ga ik vanavond niet voorlezen en mag je morgen niet bij Ruben spelen!

kheb mn tanden al gepoetst!ruik maar

*laat adem ruiken terwijl geen tanden gepoetst maar alleen tandpasta in mond gedaan * en welk boek ga je voorlezen ?

wat!? jij een kaart ? had ik echt niet van je verwacht

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:42 ----------

kheb mn tanden al gepoetst!ruik maar

*laat adem ruiken terwijl geen tanden gepoetst maar alleen tandpasta in mond gedaan * en welk boek ga je voorlezen ?

heb 2 gele en 2 rode kaarten (waarvan 1 expired :o)

muggen gvd xd

Weekend duurt te kort en zwart beddegoed is wel mooi maar niet praktisch...pfff, wat een slagveld.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven