- Waardering
- 1.093
o dus je mag ze wel vangen met een lijn en dan doodknuppelen maar niet met een visnet?
doodknuppelen, breng me nou niet op ideeën
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
o dus je mag ze wel vangen met een lijn en dan doodknuppelen maar niet met een visnet?
Nu krijg je een sticker van me, met een aapje erop. Of wil je die met de olifant?heb je geen tijger?Wat ben je toch een slimme JoranNu krijg je een sticker van me, met een aapje erop. Of wil je die met de olifant?
heb je geen tijger?
maar wtf waar slaat dat nou op of is het echt zo'n 'sportvis' gebied?
aaah zeg dat dan meteen man een kwekerij... ik dacht gwn chill in de natuur ofzowForellenkwekerij jwz. Nog nooit van gehoord? check google maar es. Zijn er vrij veel van in nederland. Opzich wel leuk voor een dagje.
Ga nou eens je tanden poetsen, anders ga ik vanavond niet voorlezen en mag je morgen niet bij Ruben spelen!
Mn ritme is helemaal verdoet, word pas rond 2 uur moe maar moet wel om 8 uur al mn bed uit om te eten.![]()

Same here...alleen word ik pas wakker om 1 uur smiddags![]()
Heb weer een kaartje, maar heb maar 1 punt omdat mijn andere rode kaart alweer verlopen was hehe
---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------
morgen gaat er trouwens slecht uitzien qua eiwitten, is weinig in huis, vandaag ook![]()
Ga nou eens je tanden poetsen, anders ga ik vanavond niet voorlezen en mag je morgen niet bij Ruben spelen!
wat!? jij een kaart ? had ik echt niet van je verwacht
---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:42 ----------
kheb mn tanden al gepoetst!ruik maar
*laat adem ruiken terwijl geen tanden gepoetst maar alleen tandpasta in mond gedaan * en welk boek ga je voorlezen ?
)Weekend duurt te kort en zwart beddegoed is wel mooi maar niet praktisch...pfff, wat een slagveld.![]()

Je hebt iemand gevonden die het handwerk van je overneemt?![]()
.