- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Je post in elk geval wel als een verwijfde homoseksueel, dat is een feit.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je post in elk geval wel als een verwijfde homoseksueel, dat is een feit.![]()

Ach joh je moet maar schijt aan die blauwe plekken hebben en denken later kan ik 2 chickies op m'n armen houden en squatte
Maar je squat wel minder op deze manier neem ik aan?
Ik doe 5x5 en dan de ik zercher squats op de deadlift dag, dan squat je niet zoveelallebei mn oortjes hebben kabelbreukfuuu deze x was de 4ex kabelbreuk... volgende keer maar koptelefoon kopen alleen die zijn duurder en hebben slechtere bass
![]()

ja... heb je ooit koptelefoon vergeleken met in ear rond dezelfde prijs?
ja... heb je ooit koptelefoon vergeleken met in ear rond dezelfde prijs?
oh foutje iig koptelefoons hebben veel slechtere bass en dat is voor mij erg belangerijk maarja het moet maar aangezien in ears bij mij niet lang overleven

oh foutje iig koptelefoons hebben veel slechtere bass en dat is voor mij erg belangerijk maarja het moet maar aangezien in ears bij mij niet lang overleven![]()
tja als ik net zo g als jou was en ziek veel ca$hezz en chikiez enz had had ik m wel gekocht maar mn budget is 40 euro

tja als ik net zo g als jou was en ziek veel ca$hezz en chikiez enz had had ik m wel gekocht maar mn budget is 40 euro![]()
en lady pagga en justin bieberja gast, sinds ik beats hebt maak ik de gains van me leven, komt omdat Babel ze ook heeft.

oke g ik wil geen fittie met jou want ik weet zelluf dan kom jij naar mijn hood en trek je jouw clackie voor de nood en dan raak je me in mijn edde en dan ben ik dedde.bek dicht met je 40 euro doppen k*t
beetje respect, beetje aanbidden, zoals ik gewend ben! doe maar doen

****ing vroeg opgestaan om de hele dag vol goede moed te gaan forelvissen... gewoon NIKS gevangen, niet eens een fatsoenlijke beet gehad. verschillende technieken gebruikt waar er normaal genoeg van werken maar het lukte gewoon niet. Uiteindelijk met het schepnet een vis eruit geschept die in een hoekje lag te chillen. Flinke pets met de knuppel op z'n b**kes en het avondeten was binnen![]()
waarom doe je dat niet gwn in het begin en als je dr 10 hebt ofzo dan gaan vissen?waarom doe je dat niet gwn in het begin en als je dr 10 hebt ofzo dan gaan vissen?
En er zitten daar nogal wat mensen. Maargoed ik had het goed getimedo dus je mag ze wel vangen met een lijn en dan doodknuppelen maar niet met een visnet?Omdat ze je eruit fl*kkeren als ze je dat zien doenEn er zitten daar nogal wat mensen. Maargoed ik had het goed getimed