AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach joh je moet maar schijt aan die blauwe plekken hebben en denken later kan ik 2 chickies op m'n armen houden en squatte

Maar je squat wel minder op deze manier neem ik aan?

Ja een stuk minder, liever nog niet mn 1rm in mn armen houden:P Ik doe 5x5 en dan de ik zercher squats op de deadlift dag, dan squat je niet zoveel

allebei mn oortjes hebben kabelbreuk :( fuuu deze x was de 4ex kabelbreuk... volgende keer maar koptelefoon kopen alleen die zijn duurder en hebben slechtere bass :(

:roflol: Joran jij weet niet waar je over praat, een in ear kan niet op tegen een koptelefoon qua bass, als je over detail in het hoog en mid gaat praten is dat weer een ander verhaal.

En als je in ears het niet lang overleven is het omdat je van die goedkope k*t in ears koopt.

ja gast, sinds ik beats hebt maak ik de gains van me leven, komt omdat Babel ze ook heeft.

****ing vroeg opgestaan om de hele dag vol goede moed te gaan forelvissen... gewoon NIKS gevangen, niet eens een fatsoenlijke beet gehad. verschillende technieken gebruikt waar er normaal genoeg van werken maar het lukte gewoon niet. Uiteindelijk met het schepnet een vis eruit geschept die in een hoekje lag te chillen. Flinke pets met de knuppel op z'n b**kes en het avondeten was binnen :cool:

bek dicht met je 40 euro doppen k*t

beetje respect, beetje aanbidden, zoals ik gewend ben! doe maar doen
oke g ik wil geen fittie met jou want ik weet zelluf dan kom jij naar mijn hood en trek je jouw clackie voor de nood en dan raak je me in mijn edde en dan ben ik dedde.

dus hier gaat ie:bow:

happy?

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

****ing vroeg opgestaan om de hele dag vol goede moed te gaan forelvissen... gewoon NIKS gevangen, niet eens een fatsoenlijke beet gehad. verschillende technieken gebruikt waar er normaal genoeg van werken maar het lukte gewoon niet. Uiteindelijk met het schepnet een vis eruit geschept die in een hoekje lag te chillen. Flinke pets met de knuppel op z'n b**kes en het avondeten was binnen :cool:
:roflol: waarom doe je dat niet gwn in het begin en als je dr 10 hebt ofzo dan gaan vissen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven