AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag worst case scenario tijdens de rijles: een aanrijding.

****ing hell ik schrok me echt kapot.

Iemand tikte me van achter aan voor het stoplicht. Eigenlijk kan ik er best om lachen nu, maar dat kun je echt niet maken.

En toen miste je het groen?:P

Ik klaag over die ziekelijke vermoeidheid en zeer negatieve gedachtegangen waar ik al bijna een jaar in verkeer...

Daarnet na m'n benentraining kotsmisselijk en duizelig, kon ook bijna geen adem meer halen en viel bijna flauw. Het gevolg van een koolhydraatarm dieet? Vond het iig nogal k*t, want moest echt moeite doen om niet van m'n stokje te gaan.

Daarnet na m'n benentraining kotsmisselijk en duizelig, kon ook bijna geen adem meer halen en viel bijna flauw. Het gevolg van een koolhydraatarm dieet? Vond het iig nogal k*t, want moest echt moeite doen om niet van m'n stokje te gaan.

kan, ik zeg: heel snel snelle carbs atten :)

Daarom moet je ook dure siroop gebruiken tijdens trainingen

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Karvan cevitam als suggestie. Zit veel fruit in, en schijnt volgens 3xl voordelig te zijn.
100ml per training

Daarom moet je ook dure siroop gebruiken tijdens trainingen

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Karvan cevitam als suggestie. Zit veel fruit in, en schijnt volgens 3xl voordelig te zijn.
100ml per training

Echte mannen drinken het puur!

Kon amper slapen in dit weer.. FUUU

is het al weekend ???

Mijn oor zit dicht.

****ing irritant want ik hoor er niets door :(

Op m´n zonnebril gaan zitten.:mad:

2 familiefeesten aanstaand weekend fuuu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven