MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah ik begrijp kersenpit wel hoor, als je ziet hoe sommige 14 jarige er tegenwoordig uit zien :roflol: wel k*t dat ze aangifte heeft gedaan. Maar ja gewoon blijven ontkennen :p

Ik heb m'n haar en rechter wimper in de fik gestoken toen ik een sigaar wou aansteken, gelukkig valt de schade mee.

Echte mannen drinken het puur!

Dus jij was die gast die eergister in mijn gym zo'n fles carvan cevitan bij zich had. Nog nooooooit gezien :P Maar praat me bij over dat spul, is dat echt zo goed voor de koolhydraatjes. Of is het gewoon voor de ik-kan-geen-dextrojuice-betalen types?

Toen ik acht was, probeerde ik "het" al uit op mijn zusje..

Ot: Ik kan niet stoppen met het beluisteren van Britney Spears.

Volgens mij ben ik biseksueel, en verzet ik me daar steeds heel erg tegen..:mad:

Volgens mij is er wel wat meer mis met jou swafcore. :roflol:

**** mijn lichaam en zn epic flexibiliteit.:fuu:

Ah ik begrijp kersenpit wel hoor, als je ziet hoe sommige 14 jarige er tegenwoordig uit zien :roflol: wel k*t dat ze aangifte heeft gedaan. Maar ja gewoon blijven ontkennen :p
Ja dat is het ook... ze kleden zich ****ing geil en als je dan allebei wat op hebt en elkaar wel ziet zitten krijg je dit maar zie amper het verschil tussen een 14 en 16 jarige hoor

wrom geeft die k*t jou dan aan? :P om jou te naaien ofzo? xd

wrom geeft die k*t jou dan aan? :P om jou te naaien ofzo? xd
Ik weet niet hoe ze verder in het dagelijks leven is, misschien heel netjes en was ze een keer dronken ofzo. Of dit is haar zieke manier om aandacht te krijgen vooral al die kleuters erbij halen

haha, wat doet iedereen hier schijnheilig als iemand een meisje van 14 jaar zoent.
Tegenwoordig lijken die meisjes van 14 al 16-18.
Dus met een beetje alcohol op val je al gauw in zo een 'trap'...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven