- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m57
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 26%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb m'n haar en rechter wimper in de fik gestoken toen ik een sigaar wou aansteken, gelukkig valt de schade mee.

Maar praat me bij over dat spul, is dat echt zo goed voor de koolhydraatjes. Of is het gewoon voor de ik-kan-geen-dextrojuice-betalen types?Ik ben nog niet zo lang 18 hoor
Als je 26 bent en je pakt een wijf van 22 hoor je er ook niemand over
Wie zegt dat het je dochter niet wasIk ben blij dat 't mijn dochter niet was, volgens mij had ik je doodgeslagen. :')

Ik ben blij dat 't mijn dochter niet was, volgens mij had ik je doodgeslagen. :')

Wat gebeurt er als een meisje van -18 bij de politie aangeeft dat je dr aangerand hebt als je aleen gezoend hebt? Hoorde dat politie het meisje meestal gelijk geeft

Als jou 14jarige dochter dronken in de rondte zoent scheelt er iets aan je opvoeding.![]()
Wat hij zegt.nee, maar vrouwen van 22 dragen ook geen pamper meer
VertelVolgens mij is er wel wat meer mis met jou swafcore.![]()

Ja dat is het ook... ze kleden zich ****ing geil en als je dan allebei wat op hebt en elkaar wel ziet zitten krijg je dit maar zie amper het verschil tussen een 14 en 16 jarige hoorAh ik begrijp kersenpit wel hoor, als je ziet hoe sommige 14 jarige er tegenwoordig uit zienwel k*t dat ze aangifte heeft gedaan. Maar ja gewoon blijven ontkennen
![]()
Ik weet niet hoe ze verder in het dagelijks leven is, misschien heel netjes en was ze een keer dronken ofzo. Of dit is haar zieke manier om aandacht te krijgen vooral al die kleuters erbij halenwrom geeft die k*t jou dan aan?om jou te naaien ofzo? xd
Volgens mij ben ik biseksueel, en verzet ik me daar steeds heel erg tegen..![]()