Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ze pijpte eerst een schaamhaar, en dacht gewoon ff dat het m'n lul was![]()
Wat gebeurt er als een meisje van -18 bij de politie aangeeft dat je dr aangerand hebt als je aleen gezoend hebt? Hoorde dat politie het meisje meestal gelijk geeft
Het doet er niet toe wat de politie denkt, het gaat om de rechter + als er niet genoeg bewijs is dan kunnen ze je niet veroordelen.Wat gebeurt er als een meisje van -18 bij de politie aangeeft dat je dr aangerand hebt als je aleen gezoend hebt? Hoorde dat politie het meisje meestal gelijk geeft

ook een beetje pero pero? of sucky suckyAlleen zoenen en beetje voelen, en ja ze was dronken maar wtf ik ook...

rechter? jesus christHet doet er niet toe wat de politie denkt, het gaat om de rechter + als er niet genoeg bewijs is dan kunnen ze je niet veroordelen.![]()
poging tot uitkleden ja, maargoed ze had uiteindelijk nog alles aanHet doet er niet toe wat de politie denkt, het gaat om de rechter + als er niet genoeg bewijs is dan kunnen ze je niet veroordelen.
---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------
ook een beetje pero pero? of sucky sucky![]()
Wat gebeurt er als een meisje van -18 bij de politie aangeeft dat je dr aangerand hebt als je aleen gezoend hebt? Hoorde dat politie het meisje meestal gelijk geeft
Slachtoffer rol aannemen is misschien ook niet zo slecht plan, ik heb emotionele schade opgelopen durf geen 14jarige meer aan te kijkenzeg gewoon dat je dronken was en dat zij jou aan probeerde te randen!
Dankje vind jou ook heel liefkersenpit had ik al verteld dat ik jou de coolste jongen vind van heel DBB![]()

Dankje vind jou ook heel lief
Ik word ook gebelt door 14jarige ectos met onbekend nummer en word dan uitgescholden, maar ik reageer niet op smsjes straks word dat tegen me gebruikt ofzo![]()

Ik ben nog niet zo lang 18 hoor

Als je 26 bent en je pakt een wijf van 22 hoor je er ook niemand over
meen je dit nou? 
Wat een niveau weer.Ik ben nog niet zo lang 18 hoor