XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn lul is te klein :mad:

Wat gebeurt er als een meisje van -18 bij de politie aangeeft dat je dr aangerand hebt als je aleen gezoend hebt? Hoorde dat politie het meisje meestal gelijk geeft

Alleen zoenen en beetje voelen, en ja ze was dronken maar wtf ik ook...

Wat gebeurt er als een meisje van -18 bij de politie aangeeft dat je dr aangerand hebt als je aleen gezoend hebt? Hoorde dat politie het meisje meestal gelijk geeft
Het doet er niet toe wat de politie denkt, het gaat om de rechter + als er niet genoeg bewijs is dan kunnen ze je niet veroordelen.:D

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Alleen zoenen en beetje voelen, en ja ze was dronken maar wtf ik ook...
ook een beetje pero pero? of sucky sucky:D

Het doet er niet toe wat de politie denkt, het gaat om de rechter + als er niet genoeg bewijs is dan kunnen ze je niet veroordelen.:D
rechter? jesus christ
ik ga volledig ontkennen

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

ook een beetje pero pero? of sucky sucky:D
poging tot uitkleden ja, maargoed ze had uiteindelijk nog alles aan

Hahah waarsch lult ze joh

kersenpit had ik al verteld dat ik jou de coolste jongen vind van heel DBB :cool:

:')

kersenpit had ik al verteld dat ik jou de coolste jongen vind van heel DBB :cool:
Dankje vind jou ook heel lief:verneder:
Ik word ook gebelt door 14jarige ectos met onbekend nummer en word dan uitgescholden, maar ik reageer niet op smsjes straks word dat tegen me gebruikt ofzo:rolleyes:

:roflol: was ze 14? ow brother what where you thinking

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven