Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Test flu
---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------
Ga je nou op woensdag klagen, over het weekend? Kreeg je plots een flashback? Of kreeg je een pervers smsje van een gruwelijke chick?

Haha, niet pervers. Ze wilde "hyven". Dus ik maar eens een kijkje nemen op die hyves...![]()

Japie mistte je al, dus geef eens wat inside informatieYep, je kunt mini's kapsel vergelijken met de kapsels van Jackson Five vroeger... alleen is/was het microfoon gehalte ver te zoeken, meer een soort wildgroei zoals je ook wel bij onkruid hebt.eerste keer in 31 jaar...
Je kon dus wel een schaartje gebruiken?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Yep, je kunt mini's kapsel vergelijken met de kapsels van Jackson Five vroeger... alleen is/was het microfoon gehalte ver te zoeken, meer een soort wildgroei zoals je ook wel bij onkruid hebt.

Ik ben blijven zitten, en heb juist helemaal niks te doen.. en soms weet ik dan niet wat erger ismorge 3 toetse + huistaak en tis nog maar het begin van het jaar
Ik ben blijven zitten, en heb juist helemaal niks te doen.. en soms weet ik dan niet wat erger is
In de modderfokking 2de weer...havo.. en vorig jaar werd ik al helemaal gek van die rondspringende kabouters, maar nu is het echt erg.. ook ben ik totaal niet te vergelijken met de rest.. gelukkighehe welke richting volg je en int hoeveelste zit je