MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
GVD weer hoofdpijn, laatste tijd echt te vaak :mad:

Word gek van al die politici, ze helpen heel Nederland naar de klote.

Ik volgens mij ook.. ofja een tijdelijk dipje.. voel een beetje koortsachtig.. overdag voel ik me vaak licht in me hoofd alsof ik zo kan flauw vallen en eten lukt minder goed :(
ik ook, erg moe de laatste tijd.. op school echt dikke dipjes en slaapaanvallen

Vanochtend ook al half 7 eruit :(.. school is erg slaapverwekkend en je leert er niks
tell me, ik krijg precies hetzelfde als vorig jaar.. dat is nog erger dan nieuwe stof.. mn rooster slaat ook echt helemaal nergens op nu, echt gewoon 3 vakken 3 dagen achter elkaar

• Topic Starter Topic Starter
- weer begonnen met wedden op sportwedstrijden, zwaar verslavende shit
- Slaperig, slaap ****ing 7 uur op een nacht en ik val toch weer in slaap als ik thuis kom.
- Kan niet trainen omdat ik te veel moet doen waar ik absoluut geen zin in heb.
- Pols doet nog steeds pijn bovenop mijn oude schouderblessure
- Computer is sloom geworden.

Zoals Loo dat zo mooi zegt: Mijn leven is een tranendal, een reis vol tegenslagen en ellende :fuu:

Mensen die op heuvelafwaartse stukken niet doortrappen tijdens het fietsen... :fuu:

Tyfusbende op het station met te weinig fietsenrekken en geen plek meer in de bewaakte fietsenstalling :fuu:

Zweten in volle treinen :fuu:

En dat in 1 uur :fuu::fuu::fuu:

Mensen die op heuvelafwaartse stukken niet doortrappen tijdens het fietsen... :fuu:

Tyfusbende op het station met te weinig fietsenrekken en geen plek meer in de bewaakte fietsenstalling :fuu:

Zweten in volle treinen :fuu:

En dat in 1 uur :fuu::fuu::fuu:

Het leven is k*t, he

Het is nog steeds koud, ik ben nog steeds ziek, zwak en misselijk. En het leven is ook nog steeds klote!

dat ik een vette sperma-hangzak heb omdat ik al 5 dagen niet meer gedoet en gespoten heb :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven