Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteren ochtend nog een baan, s'middags niet meer:mad:..... -zucht- zijn er vorige week al 6 uitgevlogen:eek:. Vorige week beoordeling gehad die btw super goed was. Deze week zat ik bij de tweede golf ontslagen... met als nawoordje als het weer aantrekt willen we je wel weer graag terug...jaja:rolleyes: Lekker k*t dus weer...:o

gisteren ochtend nog een baan, s'middags niet meer:mad:..... -zucht- zijn er vorige week al 6 uitgevlogen:eek:. Vorige week beoordeling gehad die btw super goed was. Deze week zat ik bij de tweede golf ontslagen... met als nawoordje als het weer aantrekt willen we je wel weer graag terug...jaja:rolleyes: Lekker k*t dus weer...:o

Aardig k*t..is het financieel goed geregeld?

Begin verkouden te worden, maar er zijn ergere dingen!!

dat ik een vette sperma-hangzak heb omdat ik al 5 dagen niet meer gedoet en gespoten heb :mad:

Loopt er geen geitje in de buurt dan?

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Anyway.. heb niks te klagen maar mijn collega's zometeen wel.. heb net een bomb gedropt die langzaam maar zeker een parameter rondom mijn bureau aan het vormen is.. waarvan ik zeker weet dat het een lichte mist is want ik kan zien hoe het licht verbogen wordt.

:fuu: de schijt vliegt echt me reet uit met mach5 en dan moet ik gaan squatten vanmiddag, ben bang!!

Ik moet vandaag naar school van 13:00 t/m 21:00, boven op de uren dat ik op kantoor ben in de ochtend!

:fuu:

Daarnet in de lift bijna geplet door een vet wijf van 100kg. Gewoon omdat ik mijn Chocotoff niet wilde delen:fuu:

voorlopig niks

Ik heb ****ing honger, maar m'n meisje wil maar niet opschieten met de boodschappen, volgens mij is ze tegen een boom aangereden ofzo. :sad:

Loopt er geen geitje in de buurt dan?

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Anyway.. heb niks te klagen maar mijn collega's zometeen wel.. heb net een bomb gedropt die langzaam maar zeker een parameter rondom mijn bureau aan het vormen is.. waarvan ik zeker weet dat het een lichte mist is want ik kan zien hoe het licht verbogen wordt.

nee m'n gleufdier heeft hoofdpijn en een bloedsnee , en voor ppen was ze te moe :mad:

Ik heb ****ing honger, maar m'n meisje wil maar niet opschieten met de boodschappen, volgens mij is ze tegen een boom aangereden ofzo. :sad:

nu maar hopen dat je je eten nog maar krijgt op 1 of andere manier :(

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

nee m'n gleufdier heeft hoofdpijn en een bloedsnee , en voor ppen was ze te moe :mad:

whahahah :roflol: held.

nu maar hopen dat je je eten nog maar krijgt op 1 of andere manier :(
Zit al te denken om een raampje bij m'n buren in te slaan, zijn oud dus die horen het toch niet.

Oh joy, ik hoor de deur al, ze heeft dus toch de bomen weten te ontwijken, that's my girl. :heart:

Zit al te denken om een raampje bij m'n buren in te slaan, zijn oud dus die horen het toch niet.

Oh joy, ik hoor de deur al, ze heeft dus toch de bomen weten te ontwijken, that's my girl. :heart:

Aardig vrouwtje heb je haha :D
Thanks btw, ben nu karma pimp! yeah boy i'm pimpin!!!!!

begin potverdomme weer ziek te worden, was net beter krijgen we dat gezeik weer!! FFFFFFFFUUUUU:fuu:

volgens mij is m'n metabolisme eindelijk op gang gekomen... 4000+ kcal in de cut en de laatste dagen steeds honger :fuu:

Lekker niks :p mijn 2e LCD TV is binnen :D
ehehe en Marco Borsato is BUITEN buiten zonder geld lekker buiten, K sorry ! :o

Ik geef veel karma maar krijg niks terug :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven