MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik geen idee heb hoe ik een trainingsschema moet maken vooral omdat ik een k*t gym heb, waardoor ik veel basic exercises niet kan doen :(

opstaan met koppijn , ouders die doordraaien omdat ik de hond heb buitengestoken toen ik thuiskwam , het terras ondergekosts :fuu:

gelukkig hebben we de aller hoogste marcelleke nog die ons kan leren hoe we ons heel hoog moeten gedragen

Dom kudkint.

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

omdat ik een halve zool ben volgens mij

Ben blij dat je het nu zelf ook eindelijk inziet.

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Soms moet je realistisch zijn en inzien dat het niet zo rooskleurig is

ja toch joranr, waarom sta jij bij hem op ignore eigenlijk?

Enig, male bonding met joranr....:roflol:

joranr is dik

Laatste dag op mijn stage.

Alleen de t**fus hond van een stage begeleider wilt niet alles beoordelen. En school is al dicht. Dusja das wel flink k*t.

Vandaag de mededeling dat er nieuwe telefoons besteld zijn voor ons harde werknemers die door weer en wind gaan elke dag om de klant bij te staan, krijg je te horen dat het een k*t sony k*t experia k*t x10 wordt.

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel k*t sony telefoons, als je er alleen al naar kijkt gaat ie al stuk. :fuu:

Die x-10 is wel een stuk minder dan de HTC Desire of Samsung Galaxy ja...wel een goede camera.

ik ben moe en zit nu op mn werk:o

Ik wil gewoon een normale telefoon, die camera kan me gestolen worden.
Hij weegt ook nog eens vrijwel niets, dus die zal ik geheid kwijtraken. :o

Neem een 3310. Kan je ook makkelijk je drugs afspraakjes mee maken, zonder getraceerd te worden. JWT brothaaa

Neem een 3310. Kan je ook makkelijk je drugs afspraakjes mee maken, zonder getraceerd te worden. JWT brothaaa
Die heb ik nog steeds ergens liggen, ook nog 1 van de eerste mobiele telefoons(swing; welk merk geen idee), als je kwaad zou willen kun je daar iemand letterlijk ko mee gooien.
Dat ding weegt bijna net zo zwaar als m'n netbook.

al de hele dag lang zenuwtrekjes in me linker tricep :fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven