Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welnee.
Dan sta je op dezelfde eenzame hoogte als joranr.
Een prestatie op zich.
gelukkig hebben we de aller hoogste marcelleke nog die ons kan leren hoe we ons heel hoog moeten gedragenWelnee.
Dan sta je op dezelfde eenzame hoogte als joranr.
Een prestatie op zich.
Ik probeer de zaken altijd positief te benaderen.Half leeg of half vol glas verhaal, je weet wel.
gelukkig hebben we de aller hoogste marcelleke nog die ons kan leren hoe we ons heel hoog moeten gedragen
omdat ik een halve zool ben volgens mijSoms moet je realistisch zijn en inzien dat het niet zo rooskleurig is
ja toch joranr, waarom sta jij bij hem op ignore eigenlijk?
Zeg tyf**lijers, ik heb die halve zool niet voor niets genegeerd staan hoor.
gelukkig hebben we de aller hoogste marcelleke nog die ons kan leren hoe we ons heel hoog moeten gedragen
Soms moet je realistisch zijn en inzien dat het niet zo rooskleurig is
ja toch joranr, waarom sta jij bij hem op ignore eigenlijk?

Die x-10 is wel een stuk minder dan de HTC Desire of Samsung Galaxy ja...wel een goede camera.
Ik wil gewoon een normale telefoon, die camera kan me gestolen worden.Die x-10 is wel een stuk minder dan de HTC Desire of Samsung Galaxy ja...wel een goede camera.

Ik ben pa en zit op m'n 'werk'.

Ik wil gewoon een normale telefoon, die camera kan me gestolen worden.
Hij weegt ook nog eens vrijwel niets, dus die zal ik geheid kwijtraken.![]()
Die heb ik nog steeds ergens liggen, ook nog 1 van de eerste mobiele telefoons(swing; welk merk geen idee), als je kwaad zou willen kun je daar iemand letterlijk ko mee gooien.Neem een 3310. Kan je ook makkelijk je drugs afspraakjes mee maken, zonder getraceerd te worden. JWT brothaaa