MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat ik zo meteen naar het strand ga :(

Ik kan niet van mijn penis afblijven???

Dat mijn straps gejat zijn op de sportschool en ik daarom zojuist nieuwe heb moeten bestellen.

Straps jatten, wie the **** doet zoiets!?

joranremo3.png
:stupid:

WTF LUL je, ik ben joranR JWT [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan niet ik ben joranR[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Neeeeuh ik ben het!!

Iedereen wil joranr zijn...

...

Dat ik me benen misschien te zwaar getraind heb, was aan het poepen en toen kon ik niet meer opstaan

Smeer je handen in met balsem otot geliga, effect gegarandeerd.

Dat heb ik weleens gehad na het snijden van hete pepers en daarna mijn handen niet goed genoeg wassen. Als je dan naar het toilet gaat en je kleine vriend hebt vastgehouden dan kom je er vanzelf achter dat dit een erg branderig gevoel kan geven. (en het blijft ook wel even aanhouden ;))

Moet je stuk vlees dan niet besmet zijn met masturbeer wondjes?

Die heb ik nog steeds ergens liggen, ook nog 1 van de eerste mobiele telefoons(swing; welk merk geen idee), als je kwaad zou willen kun je daar iemand letterlijk ko mee gooien.
Dat ding weegt bijna net zo zwaar als m'n netbook.

hahaha 'pocket' line swing, me ouders hadden die krengen ook, zijn gewoon 2,5-3cm dik, een display waar je maar één naam in zag en de meest gruwelijk irritante deuntjes. :D

Dat heb ik weleens gehad na het snijden van hete pepers en daarna mijn handen niet goed genoeg wassen. Als je dan naar het toilet gaat en je kleine vriend hebt vastgehouden dan kom je er vanzelf achter dat dit een erg branderig gevoel kan geven. (en het blijft ook wel even aanhouden ;))

Heb wel is na het gebruik van tijger balsem in me oog zitten wrijven, dat gaf ook wel een aparte sensatie.

Dat dat ****ing youtube weer een enorm irritante verandering heeft ingevoerd, als een track uit je favorieten eindigt gaat hij meteen verder met de volgende in je favorieten. Misschien wil ik dezelfde track wel nog een keer luisteren, als ik naar de volgende wil doe ik dat potverdomme zelf wel, wat zijn dat toch voor stomme veranderingen die tegenwoordig worden gemaakt aan die site.

Kan weer eens niet slapen.:mad:

Dat gezien de wedstrijd van Ajax - POAK van gisteren het weer een K.U.T.
seizoen gaat worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven