- Waardering
- 1.093
al de hele dag lang zenuwtrekjes in me linker tricep![]()
Sinds ik zenuwtrektje heb in me linker tricep maak ik de gains van me leven !!!!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
al de hele dag lang zenuwtrekjes in me linker tricep![]()

Smeer je handen in met balsem otot geliga, effect gegarandeerd.
Dat mijn straps gejat zijn op de sportschool en ik daarom zojuist nieuwe heb moeten bestellen.
Straps jatten, wie the **** doet zoiets!?
WTF LUL je, ik ben joranR JWT [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kan niet ik ben joranR[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Neeeeuh ik ben het!!
Dat mijn straps gejat zijn op de sportschool en ik daarom zojuist nieuwe heb moeten bestellen.
Straps jatten, wie the **** doet zoiets!?
Magnesium is behoorlijk sexy, veel te zonde voor WL, je kan er beter vuurwerk van maken.. net zo fel als laslicht zo'n beetje.Koop dan gewoon een blok magnesium, vinden andere mensen te hardcore dus dan blijven ze er wel vanaf.

Smeer je handen in met balsem otot geliga, effect gegarandeerd.
)Die heb ik nog steeds ergens liggen, ook nog 1 van de eerste mobiele telefoons(swing; welk merk geen idee), als je kwaad zou willen kun je daar iemand letterlijk ko mee gooien.
Dat ding weegt bijna net zo zwaar als m'n netbook.

Moet je stuk vlees dan niet besmet zijn met masturbeer wondjes?

Dat heb ik weleens gehad na het snijden van hete pepers en daarna mijn handen niet goed genoeg wassen. Als je dan naar het toilet gaat en je kleine vriend hebt vastgehouden dan kom je er vanzelf achter dat dit een erg branderig gevoel kan geven. (en het blijft ook wel even aanhouden)