Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
het regent :mad:

hahaha 'pocket' line swing, me ouders hadden die krengen ook, zijn gewoon 2,5-3cm dik, een display waar je maar één naam in zag en de meest gruwelijk irritante deuntjes. :D
Ah een kenner, die bedoel ik idd. :D
Dat heb ik weleens gehad na het snijden van hete pepers en daarna mijn handen niet goed genoeg wassen. Als je dan naar het toilet gaat en je kleine vriend hebt vastgehouden dan kom je er vanzelf achter dat dit een erg branderig gevoel kan geven. (en het blijft ook wel even aanhouden ;))
Denk dat het idd ong. hetzelfde gevoel zal zijn.
Heb wel is na het gebruik van tijger balsem in me oog zitten wrijven, dat gaf ook wel een aparte sensatie.
Heb gister iets soortgelijks gehad.
Voor de deadlift merkte ik dat m'n rug niet echt lekker aanvoelde dus als zekerheid heb ik een soort van tijgerbalsem er op gesmeerd om een blessure te voorkomen.
Toen ik eenmaal een natte rug van het zweten kreeg ging ik met m'n handdoek m'n rug schoonmaken, en 1 setje later toen het zweet van m'n voorhoofd viel ging ik diezelfde handdoek gebruiken om m'n gezicht schoon te maken... :fuu:

komt je neus wel lekker van los :roflol:

Ik klaag, omdat ik het k*t vind dat "Joranr" en "Marcw", continue het pispaaltje zijn op DBB...:hornyna::yarly::sd::fuu:

****ing spierpijn in mn benen

ik kan niet meer bij men grietje on the side blijven slapen want haar vriendje komt vanavond na 2 weken nog eens bij haar slapen :fuu:

ik had iets te klagen alleen ben ik dat vergeten.... dat is opzich ook wel k*t

duurt ff maar dan heb je ook wat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven