Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Nog steeds niet
?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds niet
?

Ah een kenner, die bedoel ik idd.hahaha 'pocket' line swing, me ouders hadden die krengen ook, zijn gewoon 2,5-3cm dik, een display waar je maar één naam in zag en de meest gruwelijk irritante deuntjes.![]()

Denk dat het idd ong. hetzelfde gevoel zal zijn.Dat heb ik weleens gehad na het snijden van hete pepers en daarna mijn handen niet goed genoeg wassen. Als je dan naar het toilet gaat en je kleine vriend hebt vastgehouden dan kom je er vanzelf achter dat dit een erg branderig gevoel kan geven. (en het blijft ook wel even aanhouden)
Heb gister iets soortgelijks gehad.Heb wel is na het gebruik van tijger balsem in me oog zitten wrijven, dat gaf ook wel een aparte sensatie.

Ik klaag, omdat ik het k*t vind dat "Joranr" en "Marcw", continue het pispaaltje zijn op DBB...![]()

ik had iets te klagen alleen ben ik dat vergeten.... dat is opzich ook wel k*t

anders word ik moe 
Ja stel je voor dat je moet werken voor geldtrue story... ik zit op het werk dus dan ga ik altijd in de trage modusanders word ik moe
![]()

Nee ik hoef me hand maar op te houden

Ga ik ook hoor, ik ga de bouw inkan nu nog wel. kan ik ook. maar vroeg of laat zul je toch motten werken voor je centen.