XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tievus marokkanen hebben me windscherm gejat, vast die t*ring krantenbezorgers.
Ik sta morgen ochtend langs de weg met me bivak en dan trap ik er een het ziekenhuis in en jat ik ze hele scooter

Ik ben net wezen douchen, en er lag allemaal haren in het douche putje wat de water tegen hield. Ik dus met mijn grote teen dat vieze haar weghalen, bleef het verdomme aan mijn half kapotte teennagel hangen, waardoor ik dus dat haar van mijn grote teen moest afplukken. Was wel een hele ervaring zo in mijn vakantie.

Lastig gevallen door een junk:roflol:

K*tjob ik hoop dat, dat gebouw eens vlug in brand gaat vliegen zodat ik er nooit meer hoef te komen. Nog 3 weken volhouden en dan ontslag!!!

Me bar is krom gegaan :fuu:

Moest vandaag dringend schijten , grote probleem was ik liep tussen een hele hoop mensen in de stad en geen wc te vinden dus dan maar besloten om mijn behoefte in mijn broek te doen . Nood breekt wet , het was wel een hele rare ervaring zeker als er een paar lekkere meiden naast je lopen.

Moest vandaag dringend schijten , grote probleem was ik liep tussen een hele hoop mensen in de stad en geen wc te vinden dus dan maar besloten om mijn behoefte in mijn broek te doen . Nood breekt wet , het was wel een hele rare ervaring zeker als er een paar lekkere meiden naast je lopen.
Na een tijd went het wel :thumbup:

Zeiknat door de regen:(

Sinds ik in mijn broek poep, maak ik de gains van mijn leven!

Wat
de
fukk.

Jezus, en die is nog 27 ook...****ing hell, hahaha.

ik geloof er niets van , strontbeest

in slaap gevallen, dan morgen maar trainen

Dank je, zit net te eten. :mad:

OT: Sleeparchive verpest mijn eetlust met zijn gore verhaal. :(

Haha ik kan maar moeilijk geloven dat dit echt is.

Een of ander pukkel op me bovenlip, gelukkig zie je er niks van maar doet wel pijn:mad:

:fuu: ik sinds vanochtend op mijn onderlip

ik zou vanaaf gaan skeeleren met een chick.. alleen nu heeft ze het gecanceld omdat een andere jongen komt. nou fl**ker dan maar mooi op! HOERRRRRRRRR

:fuu:

Tievus marokkanen hebben me windscherm gejat, vast die t*ring krantenbezorgers.
Ik sta morgen ochtend langs de weg met me bivak en dan trap ik er een het ziekenhuis in en jat ik ze hele scooter

:roflol:

K*tjob ik hoop dat, dat gebouw eens vlug in brand gaat vliegen zodat ik er nooit meer hoef te komen. Nog 3 weken volhouden en dan ontslag!!!

hoe heet die film in je sig?

:fuu:

Sinds ik in mijn broek poep, maak ik de gains van mijn leven!

:roflol:

Jezus, en die is nog 27 ook...****ing hell, hahaha.

:roflol: !!!!!!!!!!!!!!

Meet Bill is die film :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven