- Waardering
- 174
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tievus marokkanen hebben me windscherm gejat, vast die t*ring krantenbezorgers.
Ik sta morgen ochtend langs de weg met me bivak en dan trap ik er een het ziekenhuis in en jat ik ze hele scooter
37cm guns biaatchhh
Na een tijd went het welMoest vandaag dringend schijten , grote probleem was ik liep tussen een hele hoop mensen in de stad en geen wc te vinden dus dan maar besloten om mijn behoefte in mijn broek te doen . Nood breekt wet , het was wel een hele rare ervaring zeker als er een paar lekkere meiden naast je lopen.

WatMoest vandaag dringend schijten , grote probleem was ik liep tussen een hele hoop mensen in de stad en geen wc te vinden dus dan maar besloten om mijn behoefte in mijn broek te doen . Nood breekt wet , het was wel een hele rare ervaring zeker als er een paar lekkere meiden naast je lopen.
Moest vandaag dringend schijten , grote probleem was ik liep tussen een hele hoop mensen in de stad en geen wc te vinden dus dan maar besloten om mijn behoefte in mijn broek te doen . Nood breekt wet , het was wel een hele rare ervaring zeker als er een paar lekkere meiden naast je lopen.
Moest vandaag dringend schijten , grote probleem was ik liep tussen een hele hoop mensen in de stad en geen wc te vinden dus dan maar besloten om mijn behoefte in mijn broek te doen . Nood breekt wet , het was wel een hele rare ervaring zeker als er een paar lekkere meiden naast je lopen.

Een of ander pukkel op me bovenlip, gelukkig zie je er niks van maar doet wel pijn![]()
ik sinds vanochtend op mijn onderlipik zou vanaaf gaan skeeleren met een chick.. alleen nu heeft ze het gecanceld omdat een andere jongen komt. nou fl**ker dan maar mooi op! HOERRRRRRRRR

Tievus marokkanen hebben me windscherm gejat, vast die t*ring krantenbezorgers.
Ik sta morgen ochtend langs de weg met me bivak en dan trap ik er een het ziekenhuis in en jat ik ze hele scooter

K*tjob ik hoop dat, dat gebouw eens vlug in brand gaat vliegen zodat ik er nooit meer hoef te komen. Nog 3 weken volhouden en dan ontslag!!!

Sinds ik in mijn broek poep, maak ik de gains van mijn leven!

Jezus, en die is nog 27 ook...****ing hell, hahaha.
!!!!!!!!!!!!!!