MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
enorme pijn in me heup :@

Ik heb m'n bb-gun thuisbezorgd gekregen. Had geen flauw idee van hoe hard die dingen schoten dus ik knalde op wat dingen in huis, inclusief de wandklok.. resultaat:

mwxxuc.jpg

Een dikke ster bovenin met een scheur.. nou heb ik het geluk dat het van een afstandje niet opvalt.. als je niet weet dat het er zit. Die bb-gun schiet dus retehard, het was van een afstand van 10+ meter en het zijn van die gele plastic balletjes.

Ben benieuwd wanneer ze erachter komen, dat zal de dag zijn dat ik sterf :(

Laatst bewerkt:
Ik heb m'n bb-gun thuisbezorgd gekregen. Had geen flauw idee van hoe hard die dingen schoten dus ik knalde op wat dingen in huis, inclusief de wandklok.. resultaat:

mwxxuc.jpg

Een dikke ster bovenin met een scheur.. nou heb ik het geluk dat het van een afstandje niet opvalt.. als je niet weet dat het er zit. Die bb-gun schiet dus retehard, het was van een afstand van 10+ meter en het zijn van die gele plastic balletjes.

Ben benieuwd wanneer ze erachter komen, dat zal de dag zijn dat ik sterf :(

Slim bezig. :roflol:

Dan moet je je snor wel erg lang doorlaten groeien.

heb nog geen snor en ik ben 18 :fuu:

ff serieus zou dat aan lage testo waardes kunnen liggen bijvoorbeeld? ben wel enorm snel geil verder en heb verder ook overal haar, behalve in mijn gezicht :fuu:

Dat valt niet op zeg jij? :roflol:

ff serieus zou dat aan lage testo waardes kunnen liggen bijvoorbeeld? ben wel enorm snel geil verder en heb verder ook overal haar, behalve in mijn gezicht :fuu:

Nee is gwn genetisch bepaald.

Ik ben 20 en haar boven de gordel is pas erg laat begonnen met groeien, gezichtshaar is nu pas voor de helft donker en de helft nog licht XD. Okselhaar begon ook pas een jaar geleden te groeien net als tepelhaar.

Echter het haar in en rond schaamstreek, benen groeit al snel sinds me 13e:rolleyes:

Liever was het nooit begonnen haha heb echt een hekel aan dat nutteloze haar.

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Nee die pukkel valt dan niet meer op nee

Wees blij, heel erg blij.
Ik heb gewoon een heel oerwoud op mijn lichaam :9

Maar heb alle was in wasmachine gegooit en nu is mijn xxl nutrition handdoek blauw OOK mijn overig kleding. (goed dat ik geen merkkleding van me erin heb gegooit)

:fuu:

Laatst bewerkt:
Een vriendin van mij is rete irritant bezig. Zou met dat wijf een paar dagen naar Berlijn gaan. Laatst ook al naar Londen geweest met 3 man waaronder zij. Daar eens vol hard op haar uitgeflipt en de chauvinistische d*ck Masterson uitgehangen dat ze eens haar bek moest houden(is een bazig typetje die altijd haar zin moet hebben en overal bevestiging van moet hebben). Gelukkig hield ze na mijn grote mond eens 3 dagen haar bek.

Nu is ze over dat uitflippen een grandioos groot probleem aan het maken(waar ik m'n excuses zeker niet voor aanbied omdat het de waarheid was). Hier kan ze dus blijkbaar niet meer leven(dramaqueen) en worden achter je rug om alvast 2 andere plannetjes gemaakt om om te boeken(helaas was ik hoofdboeker;)). Dus kortom annuleer ik de reis. €250 in de drekbak. Omboeken van tickets kostte al ruim €90 en sommigen vonden dat blijkbaar te duur.

Is het allicht wel waard want met zo'n varken ga ik zeker geen 3 nachten mee opgescheept zitten.

Een vriendin van mij is rete irritant bezig. Zou met dat wijf een paar dagen naar Berlijn gaan. Laatst ook al naar Londen geweest met 3 man waaronder zij. Daar eens vol hard op haar uitgeflipt en de chauvinistische d*ck Masterson uitgehangen dat ze eens haar bek moest houden(is een bazig typetje die altijd haar zin moet hebben en overal bevestiging van moet hebben). Gelukkig hield ze na mijn grote mond eens 3 dagen haar bek.

Nu is ze over dat uitflippen een grandioos groot probleem aan het maken(waar ik m'n excuses zeker niet voor aanbied omdat het de waarheid was). Hier kan ze dus blijkbaar niet meer leven(dramaqueen) en worden achter je rug om alvast 2 andere plannetjes gemaakt om om te boeken(helaas was ik hoofdboeker;)). Dus kortom annuleer ik de reis. €250 in de drekbak. Omboeken van tickets kostte al ruim €90 en sommigen vonden dat blijkbaar te duur.

Is het allicht wel waard want met zo'n varken ga ik zeker geen 3 nachten mee opgescheept zitten.

:roflol:!

Me babe heeft ruzie met dr ouders en reageerd dat af op mij, ze zei geneens houvanje toen ze weg ging!

Koppijn, m'n tas met eten vergeten naar 't werk.
Hopen dat ik een halve dag verlof kan nemen, anders hou ik het niet vol.

ik heb 4 blaren op mijn voeten van het skeeleren. wat een kudt sport. komende 5 jaar geen skeelers mee aanraken dus :)

snertweer :(

Gister een 4 punts vetmeting laten doen, totaal 21 mm. en volgens de tabel 8,6%.
8 komma fokking zes procent en gewoon nog steeds geen blokjes.:fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven