Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben onlangs verloren met armworstelen van een 16jarige.
Wat voelde ik me slecht. Had al 1,5 maand niet getraind en was moe, maar dat gelde voor hem ook.

Gekke oostblokker

Ik heb m'n bb-gun thuisbezorgd gekregen. Had geen flauw idee van hoe hard die dingen schoten dus ik knalde op wat dingen in huis, inclusief de wandklok.. resultaat:

mwxxuc.jpg

Een dikke ster bovenin met een scheur.. nou heb ik het geluk dat het van een afstandje niet opvalt.. als je niet weet dat het er zit. Die bb-gun schiet dus retehard, het was van een afstand van 10+ meter en het zijn van die gele plastic balletjes.

Ben benieuwd wanneer ze erachter komen, dat zal de dag zijn dat ik sterf :(

Ik hoop dat het geen volautomatische is? :eyes:

ik heb overal spierpijn. **** it. dat komt er van als je langer dan 2 weken eruit ligt en weer vol tegenaan gaat :o

het is opgehouden met zachtjes regenen.... het regent nu moeilijk hard :)

Zuig jij beter dan hem?

Ik zou graag een bom op m'n provider willen gooien, ze veranderen essentiële dingen zonder me te waarschuwen, echt een stelletje klootmongolen.
En ik het maar raar vinden dat de helft van m'n site ineens niets meer deed. :rolleyes:

Ik zou graag een bom op m'n provider willen gooien, ze veranderen essentiële dingen zonder me te waarschuwen, echt een stelletje klootmongolen.
En ik het maar raar vinden dat de helft van m'n site ineens niets meer deed. :rolleyes:

hahah infonet toevallig??? :)

deden ze bij mij ook xD

Dat als ik cut, ik verlang naar de tijd waarin ik bulk. Als ik bulk, ik verlang naar het cutten....

Toennet was ik met een collega in gesprek komt er ineens uit het niets een andere collega naar me toe die me even daarvoor in de keuken een shake zag drinken, zegt hij tegen die collega '' Hij gebruikt anabole steroiden hoor '' en toen liep die zomaar weg....

Waarop mijn collega na riep: ''ja dat is ook wel te zien!!! hahahahaha''

Ik wist niet eens wat ik moest zeggen.... :o

het is zon ontzettend k*tweer in vergelijking met mn vakantieadres hier!

''Privé wo 4 aug 2010
15:39 do 4 aug 2011
15:39 1 Openlijk goedpraten van pedofilie Moderator-team ''

:fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven