XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toennet was ik met een collega in gesprek komt er ineens uit het niets een andere collega naar me toe die me even daarvoor in de keuken een shake zag drinken, zegt hij tegen die collega '' Hij gebruikt anabole steroiden hoor '' en toen liep die zomaar weg....

Waarop mijn collega na riep: ''ja dat is ook wel te zien!!! hahahahaha''

Ik wist niet eens wat ik moest zeggen.... :o

Ach, zo te horen gewoon een beetje geouwehoer of niet? :P Maar mochten ze het menen zeg je gewoon tegen die collega: Ja klopt, zou jij ook moeten doen met je auswitsch lichaam.

Hey Ronniej, als ik je een smsje stuur, voel je je dan beter;)

:roflol:! ronnie togh!

Dikke onweer hier.

Goed puntje: Lekker junkfood besteld :D

Ik heb buikpijn.

Een echte schipper bevaard ook de rode zee:ds:
handdoek eronder en gaan!

Wat een kind ben je toch ook he. Meteen met vieze dingen roepen. :mad:

Houd die emoticon bij je, snotaap.

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

wat een kind ben je toch ook he. Meteen met vieze dingen roepen. :mad:

:d

Wat een kind ben je toch ook he. Meteen met vieze dingen roepen. :mad:

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

:d
Ik heb ook gevoelens hoor... me ook nog uitschelden:(

Mijn broek stinkt ernstig alsof die dagen lang in de regen heeft gelegen ook als die uit de was komt. hoe los ik dit op:mad:

Ik heb ook gevoelens hoor... me ook nog uitschelden:(

Mijn broek stinkt ernstig alsof die dagen lang in de regen heeft gelegen ook als die uit de was komt. hoe los ik dit op:mad:

Ik scheld je niet uit.. dat zijn troetelnaampjes.

Wtf? Wat heb je uitgespookt met je broek.. hmm.. dan zou ik 'm lekker even laten luchten.. je gebruikt toch wel een wasverzachter?

:mad::)

Of je gooit hem gewoon weg en koopt een nieuwe

Ik scheld je niet uit.. dat zijn troetelnaampjes.

Wtf? Wat heb je uitgespookt met je broek.. hmm.. dan zou ik 'm lekker even laten luchten.. je gebruikt toch wel een wasverzachter?

:mad::)
Ik heb wel is lievere dingen in me oor gefluisterd gekregen:p
Ik heb niks met die broek gedaan, die broek is vervloekt ik had een date en dat ding stonk echt uren in de wind:mad:Wasverzachter????
Ik zal zo wel een badje maken waar ik van alles in ga doen en dan dompel ik hem er wel in

Ik heb wel is lievere dingen in me oor gefluisterd gekregen:p
Ik heb niks met die broek gedaan, die broek is vervloekt ik had een date en dat ding stonk echt uren in de wind:mad:Wasverzachter????
Ik zal zo wel een badje maken waar ik van alles in ga doen en dan dompel ik hem er wel in
Pleur er gelijk wat Dreft bij, 1 druppel volstaat voor de hele vaat. :bow2:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven