KeesNaNa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha nee post ik niet want jij heb mij pic ook, althans die heb je ooit gehad hahaha

Ooooooh, dat kleine fotootje? Ben jij dat? OH, haha, oeps.. was ik even vergeten.![]()

Ooooooh, dat kleine fotootje? Ben jij dat? OH, haha, oeps.. was ik even vergeten.
---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------
Huh, maar dan nog snap ik niet hoe je aan mijn foto komt, want ik heb jou niets gestuurd of wat dan ook.. offe, heb je die van EG gejat en opgeslagen?![]()

Ik ben ontslagen als coach op fifa. Ik snap het niet, ik behaalde juist goede resultatenNu moet ik een derderangsclub uit Ierland coachen
![]()

Hahaha epic
Duh je hebt mijn hyves toch? anders voeg ik je wel toe, heb ik weer een vriendje erbij![]()

voeg mij ook maar meteen toe, kan ik kijken of je een beetje op je zusje lijkt![]()
nee, maar ik ga van richting veranderen dus geen herexamensBen je geslaagd voor al je examens fzo dat je zit te gamen?![]()
Hahaha epic
Duh je hebt mijn hyves toch? anders voeg ik je wel toe, heb ik weer een vriendje erbij![]()

sorry chicks zijn 3x zoveel waard op hyves als boys

Uh, nee ik heb jouw hyves niet? En hoe wil jij aan mijn hyves komen, lol?![]()
je e-mail intypen op googleUh, nee ik heb jouw hyves niet? En hoe wil jij aan mijn hyves komen, lol?![]()
Uh, nee ik heb jouw hyves niet? En hoe wil jij aan mijn hyves komen, lol?![]()
wij hebben toen gepraat maar jij weet niet wie ik ben op ellegrl
Sorry dudes, the only entertainment I'm giving is going to.. Santino![]()
Ellegirl JWZwij hebben toen gepraat maar jij weet niet wie ik ben op ellegrl
![]()

Oooooh, wat ben jij sneaky!
Nee, ik weet het inderdaad niet, nouhou.
![]()

Uh, probeer het maar? We zien dan wel wat er gebeurd..![]()

De t*ring ik ben swafcore niet hoor. Gwn het zelfde als bel maar ik zie wel of ik op neem.
No offence swafcore![]()