AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Posten!!!!!!

Hahaha nee post ik niet want jij heb mij pic ook:o, althans die heb je ooit gehad hahaha

Ooooooh, dat kleine fotootje? Ben jij dat? OH, haha, oeps.. was ik even vergeten. :D

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Ooooooh, dat kleine fotootje? Ben jij dat? OH, haha, oeps.. was ik even vergeten. :D

Huh, maar dan nog snap ik niet hoe je aan mijn foto komt, want ik heb jou niets gestuurd of wat dan ook.. offe, heb je die van EG gejat en opgeslagen? :p

Hahaha epic:P

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Huh, maar dan nog snap ik niet hoe je aan mijn foto komt, want ik heb jou niets gestuurd of wat dan ook.. offe, heb je die van EG gejat en opgeslagen? :p

Duh je hebt mijn hyves toch? anders voeg ik je wel toe, heb ik weer een vriendje erbij:o

Uh, nee ik heb jouw hyves niet? En hoe wil jij aan mijn hyves komen, lol? :p

Ellegirl JWZ:o wij hebben toen gepraat maar jij weet niet wie ik ben op ellegrl:o

nee

werkt bij mij niet.

Idd oneindig karma voor degene die mijn email adres in mijn inbox post. Admins doen niet mee.

Ik voel me zwaar k*t, denk dat ik zo maar een drama film ga kijken die ga kijken en erbij ga huilen, no jokes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven