AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, ok. Moet je wel zeggen dat je Poppin bent van DBB, want uh krijg wel meer verzoeken. En ik wil niet de verkeerde accepteren. :D

Hm, wrong. Ik zie wel of ik je accepteer of niet. Ik heb een bep. jongen in mijn hoofd en als jij dat bent, ok.. anders niet. Achja, waag het er maar op. Ik heb er trouwens wel een hekel aan als mensen weten wie ik ben / hoe ik eruit zie, maar ik niet weet wíe het zijn..???

Hahaha, ok. Moet je wel zeggen dat je Poppin bent van DBB, want uh krijg wel meer verzoeken. En ik wil niet de verkeerde accepteren. :D

omg dan kan iedereen zeggen, ik ben poppin van dbb:o ik zeg wel wie ik ben op ellegirl, en dan qoute ik jouw eerder privebericht via hyves oke:D

omg dan kan iedereen zeggen, ik ben poppin van dbb:o ik zeg wel wie ik ben op ellegirl, en dan qoute ik jouw eerder privebericht via hyves oke:D

Wablief? Hebben we eerder contact gehad via hyves? :eek:

Je maakt me bang!!!! Dat je alles nog weet.. eng kind
:(:(

Dit gaat de verkeerde kant op, Snoes.

Wablief? Hebben we eerder contact gehad via hyves? :eek:

Je maakt me bang!!!! Dat je alles nog weet.. eng kind
:(:(

Ik heb een uitstekend geheugen.

Ik weet zelfs nog wat ik net heb gegeten.

Heb ik toch net opgezocht op hyves ik bewaar al me prive berichten. Jullie wilde op ellegirl weten hoe ik eruit zag dus heb toen een link naar mijn hyvess gestuurd aan jullie... pff vrouwen vergeten ook alles:o

Overigens heb ik wel een enorm goed geheugen, mijn vriendinnen vonden het ook altijd leuk dat ik die kleine dingetjes kon onthouden.

Laatst bewerkt:

Heb ik toch net opgezocht op hyves ik bewaar al me prive berichten. Jullie wilde op ellegirl weten hoe ik eruit zag dus heb toen een link naar mijn hyvess gestuurd aan jullie... pff vrouwen vergeten ook alles:o

Overigens heb ik wel een enorm goed geheugen, mijn vriendinnen vonden het ook altijd leuk dat ik die kleine dingetjes kon onthouden.

Ja, lul je er nu maar uit :D.

Oooooooooooh, jij bleef nog hangen na die "invasie"! Now I remember.. samen met Sachin, Eddine en Marcus he?

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

Dit gaat de verkeerde kant op, Snoes.

Hoezo?
Je kent het hele verhaal niet. ???

---------- Toegevoegd om 00:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

Heerlijk om te zien hoe iemand snakt naar aandacht

Heb je het nu over jezelf, mr. Ego?

Let maar niet op Kersenpit, die heeft zijn internetnick gekozen op basis van zijn schedelinhoud.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven