Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
BEN ik een geslachtsverandering ondergaan?.. bekjam, je Nederlands is ook niet zo heel geweldig he. :(
Ik heb bij luppie in de klas gezeten en onze leraar wist alleen veel te vertellen over inheemse vlora en vauna, meer dan bijv. een bioloog of een n*ger.

Wat een enorme k*t streek om vreemd te gaan, het ergste is nog dat jij het pikt.

wellicht dat je mij begrijpt als je ook ooit eens een vriendin krijgt :)

Laat alsnog zien dat het anders is.

Hoe lekker ze ook is **** die b*ch je zult nu voor altijd als het mietje van haar door het leven moeten als je het pikt.

Niks daarvan je kan 3x haar gewicht deadliften dus anaal vernederen en dumpen is geen probleem. of iig anaal vernederen dan;)

Dit keer ben ik het eens met de mannen. Dat pik je toch niet? ???

Hoelang gaan jullie al btw?

bijna 2 jaar.... over 15 dagen :rolleyes:

Dit laat je toch niet toe man ! Je moet ze smekend laten terugkomen en dan zien ...

ze zou alleen 2 keer met die jongen gezoend moeten hebben. ik kan dit slechts geloven. dat is nog niet eens het ergste. maar ze loog me gewoon voor. als ze eerlijk was dan was het nog anders geweest. maar was niet eerlijk en dat heeft mijn vertrouwen in haar toch wel diep geschaad.

ze leek er erg veel spijt van te hebben. ik ben erg goed in mindtricks dus ik haar eerst een paar uur laten denken dat ik het uit had gemaakt. er bleef echt helemaal niks van der over..... hard to see :(

ik heb haar de kans gegeven om alles te vertellen. dit heeft ze gedaan. maar als ik achter nog meer dingen kom dan is het toch echt end of story. kan er niet omheen.

Internet heeft er een halve dag uit gelegen door een beetje regen..

K*t ziggo :(!

Aaarrrgghhh, k*tzooi:(

Ik ben nu onder mijn natuurlijke gewicht, en merk meteen dat ik verkouden dreig te worden, het kouder heb, mijn hart klopt sneller, ik voel me energieker, mijn ademhaling gaat lichter, ik voel me lichter, en ik heb ongelooflijke trek in overeten. Pffoee, wat verlang ik naar gruwelijk hard overeten, maar wetend dat ik hier spijt van krijg en niet rond wil lopen met een buik(je), hou ik me in.

Van 10 tot 11.30 werken...:mad:

werken tot 8 uur! :o

wellicht dat je mij begrijpt als je ook ooit eens een vriendin krijgt :)
Toen ik 16 was heb ik ook een tijdje gehad hoor, niet zo lang als 2 jaar.
Maar vreemdgaan is gewoon not done. Misschien ben ik er wat makkelijker in dan jij maar niemand krijgt bij mij een tweede kans.

cut begint nu ook enorm op men humeur te wegen, ik blaf iedereen af blijkbaar.. tijd voor een refeed vandaag denk ik

Je hebt een overtreding begaan op DutchBodybuilding.com forum. Je hebt hier een waarschuwing (gele kaart) voor gekregen. :fuu:
mods zijn vrij lak op dit forum met kaarten weg geven imo

Laatst bewerkt:
Pakjes kalkoenfilet die facking beschimmeld zijn maar nog minstens 3 weken goed

Sorry dudes, the only entertainment I'm giving is going to.. Santino :D

2e2l26f.jpg

mijn vriendin is vreemd gegaan is lloret... en ik heb het niet eens uitgemaak ???

:roflol:

Dat werkt alleen als je er geen probleem mee hebt om haar te delen, ze zal gewoon de h**r blijven uithangen hoor. Zeker met een sukkel die het goedkeurt. :D

:roflol:

Dat werkt alleen als je er geen probleem mee hebt om haar te delen, ze zal gewoon de h**r blijven uithangen hoor. Zeker met een sukkel die het goedkeurt. :D

En CoDje kan het weten!

OT: Helemaal kapot van de cardio en chagrijnig van de honger.Alles voor de blokjeuhs...
[afbeelding niet meer beschikbaar]

ze zou alleen 2 keer met die jongen gezoend moeten hebben. ik kan dit slechts geloven. dat is nog niet eens het ergste. maar ze loog me gewoon voor. als ze eerlijk was dan was het nog anders geweest. maar was niet eerlijk en dat heeft mijn vertrouwen in haar toch wel diep geschaad.

Dat heet gewoon de schade beperken. Ze heeft zich daar gewoon flink laten uitwonen. :D

ze leek er erg veel spijt van te hebben. ik ben erg goed in mindtricks dus ik haar eerst een paar uur laten denken dat ik het uit had gemaakt. er bleef echt helemaal niks van der over..... hard to see :(

Dat ze er spijt van heeft wil uiteraard niks zeggen. Jij kan gewoon niet al haar behoeftes bevredigen en daarom haalt ze het ergens anders. Dat zal niet veranderen hoor, enkel zal ze in het begin wat voorzichtiger zijn. Na verloop van tijd geeft ze toch weer toe aan die behoeftes. :fu:

ik heb haar de kans gegeven om alles te vertellen. dit heeft ze gedaan. maar als ik achter nog meer dingen kom dan is het toch echt end of story. kan er niet omheen.

Je kunt het net zo goed meteen uitmaken, dit blijft toch knagen lijkt me. En hoe vaak zal ze je al bedrogen hebben? :D

Dat heet gewoon de schade beperken. Ze heeft zich daar gewoon flink laten uitwonen. :D

Dat ze er spijt van heeft wil uiteraard niks zeggen. Jij kan gewoon niet al haar behoeftes bevredigen en daarom haalt ze het ergens anders. Dat zal niet veranderen hoor, enkel zal ze in het begin wat voorzichtiger zijn. Na verloop van tijd geeft ze toch weer toe aan die behoeftes. :fu:

Je kunt het net zo goed meteen uitmaken, dit blijft toch knagen lijkt me. En hoe vaak zal ze je al bedrogen hebben? :D

gelukkig ben jij een nobody :) die nog veel erger genaait is :)

Misschien ligt het aan je leeftijd.. maar hmm.. ik vind het wel schattig dat je haar (nog steeds) zo vertrouwt en ook wel knap dat je haar kunt vergeven. :) Als jij haar écht gelooft, dat ze alleen heeft gezoend.. ok, dan snap ik wel waarom je het haar vergeeft.. achja, veel succes ermee verder!

Nee maar serieus, geef me 1 reden waarom je haar niet zou dumpen.. omdat jullie al zo lang hebben en het anders zonde is? omdat je haar stiekem knapper vind dan jou en denkt dat je niet beter kan krijgen? omdat je bang bent in een isolement te raken als je der eenmaal kwijt bent?

Wat ik zou doen en wat ik ook gedaan heb is simpel.

Haar beste vriendin dronken krijgen in een kroeg (dat was echt te makkelijk) zonder dat je chick er bij is. Vervolgens met haar zoenen. Een maat neemt een foto van jullie tijdens de daad. Vervolgens ga je naar je vriendin toe, balt haar nog één keer. Vervolgens begin je over het feit dat zij is vreemdgegaan en dat je het eigenlijk niet kan verkroppen, je haalt haar door het slijk, totdat er niks meer over is en ze met rode ogen op de bank zit. Vervolgens zeg je in haar gezicht: Het is UIT..... en oojah.. ik heb nog een aandenken voor je. Je geeft de foto aan haar en begint aan je single leven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven