- Waardering
- 1.093
Net die ene meid wat je leuk vind is alweer bezet en woont ook nog samen met de vriend
Maar we zoeken verder
alles kan kapot gozer, denk aan jezelf!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net die ene meid wat je leuk vind is alweer bezet en woont ook nog samen met de vriend
Maar we zoeken verder

tietahVond de originele post leuker.
OT: Nietah slaapt niet thuis.![]()
JA, vond ik ook! Alleen wat een irritante einde, pfff.. ik zat de hele tijd: "en nu stoppen met draaien, en nu stoppen met draaien!" en... BOEM, einde.In de auto op ons terugweg hele discussie gehad.. haha! Maar ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen: dat het géén droom was, maar realiteit.
---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------
OT: mijn buik knort.![]()

Snoes, snoes snoes. Het was wel een droom, kinderen niet ouder geworden, volgens mij zelfs de zelfde kleren aan.

Vond de originele post leuker.
OT: Nietah slaapt niet thuis.![]()

goedzo lekker pesten die joranr kusjes ruudje nummer 100grasmachine naar de zak... fuuuuuuuuuu
+ Joranr en zn forumvervuiling x

goedzo lekker pesten die joranr kusjes ruudje nummer 100![]()
Ik hoop dat die ss je geen depressie bezorgde 
ss? en wat ss ook betekend kheb geen depressie maar bedankt voor je medeleven
joran is een held, end of story.
ik vind ook dat hij niet genoeg gewaardeerd word door de rest, hij probeert teminste nog een bijdrage te leveren

ss? en wat ss ook betekend kheb geen depressie maar bedankt voor je medeleven
![]()
oke volgens mij ben ik heel dom maar hoezo quote hij mij met de vraag of de ss mij een depressie heeft bezorgd, ik zie het verband niet tussen mijn post en die van hem
oke volgens mij ben ik heel dom maar hoezo quote hij mij met de vraag of de ss mij een depressie heeft bezorgd, ik zie het verband niet tussen mijn post en die van hem
das toch elke training?