Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk andere richting qua coïtusuele voorkeur

(:gay:)
hwhdor8ler-t.jpg

Ik heb een ****ing rare droom gehad. Ik droomde dat ik en ErickR De tour de France reden en het ging tussen ons voor de overwinning. Erick R was in de vorm van zijn avatar :scratch:

Ik heb last van m'n eikel hij is helemaal rauw. :sad:

Nog steeds belachelijke spierpijn.

Net een grote kebab op met extra vlees en nog ****ing veel honger :mad::mad::mad:

vannacht slechtste coïtus ooit gehad,die b*ch kon nog eens nie ppen

Maagzuur en heb nog maar 1 liter melk.

ik heb gewoon blaren op mijn handen van het karten =\

en er ging iemand gruwelijk hard de banden in. werd al van de baan gedragen, 5 minuten later de ambulance ingereden... ik had wel medelijden met der :(

stiekem kon ik er ook wel om lachen want ze reed gewoon zonder aanleiding recht de banden in. niet normaal :roflol:

ik heb gewoon blaren op mijn handen van het karten =\

en er ging iemand gruwelijk hard de banden in. werd al van de baan gedragen, 5 minuten later de ambulance ingereden... ik had wel medelijden met der :(

stiekem kon ik er ook wel om lachen want ze reed gewoon zonder aanleiding recht de banden in. niet normaal :roflol:

Tsja vrouwen achter het stuur....:rolleyes:

Dat ik BVE niet kan bashen omdat Feyenoord van Utreg heeft gewonnen. Is BVE gebanned en zoja waarom ?

bloed aan de muur :D

ik werd tijdens het karten een keer of 3 ingehaald, was echt vernederend :(

:p, Ik weet nog wel ging ik karten met paar kameraden en me pa, afsnijden als een gek en ook gewoon botsen, die vent helemaal schreeuwen dit dat:o Wiel van me pa's kart stond helemaal scheef, echt een top middag!
En dat botsen afsnijden doe je dus omdat dat ingehaald worden zo gay is. Ik wil als alpha male niet voor paal staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven