Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jawel langer de tijd nemen om te zoeken naar een verband maar ik ben lui.
tja dat is het leven hier, je hebt ook mensen die gwn hun hele leven chill in de natuur wonen zonder stress, maarja das weer elke dag hetzelfde...dat ik nog maar een dagje terug ben van vakantie en nu alweer wordt geconfronteerd met problemen en dingen die ik moet regelen en doen.
life sucks![]()
tja dat is het leven hier, je hebt ook mensen die gwn hun hele leven chill in de natuur wonen zonder stress, maarja das weer elke dag hetzelfde...

Tegen de deurpost aan rennen werkt beter dan Melatonine.

Ik weet niet hoe ik een chickie moet vragen voor een soort van date, net ontmoet, kersenpit, Marcel3000, opperplayers, tips misschien of andere? Graag een originele tekst en niet gelijk to the business, zo van he je hebt een leuk hoofd, nken? Maar echt een leuk iets, mijn eigen ideeen zijn op het moment corny en afgezaagd. HardcoreNL is in de problemen beland, lijkt wel een plotselinge oestrogeen stijging. Degene die iets leuks bedenkt krijgt uiteraard karma. (ik weet het, ik ben triest maar toch)

iemand die echt hardcore is heeft per definitie geen problemen![]()
Daar zit een kern van waarheid in maar dit is echt een zeer groot probleem, soms hebben hardcore mensen het moeilijk. Van buiten lijken ze misschien stoer van binnen hebben ze een klein porseleinen hartje.
geeft niks hoor, ik ook, alleen in de andere richting
maw je bent een fakertgeeft niks hoor, ik ook, alleen in de andere richting
![]()
?