ik ga da echt niet opzoeken om bij tymen in een goeddaglicht te kunnen staan zoals jij allemoeite van de wereld ervoor zou doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ga da echt niet opzoeken om bij tymen in een goeddaglicht te kunnen staan zoals jij allemoeite van de wereld ervoor zou doen.

Niks, ik bewonder je er om.+1
---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------
wat heb jij toch tegen mijn woorden gebruik ?![]()

Ik wil Vlaanderen graag verdedigen, totdat ik deze zin lees...![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]serieus het was een domme mop geef nu zelf toe en dan begin jij totaal over iets wat er geen fk mee temaken heeft... moet je zover zoeken om een opmerking te kunnen geven zodat je lekker stoer bent ?
---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------
wist ik maar wat dat betekende
was me gramatica dan wel goed ofzo :-S
ben jij ooit naar school geweest? Kom op dude, je grammatica en interpunctie(het gebruik van leestekens) is echt waardeloos. Ook al is dit internet, je zult toch een beetje erop moeten letten.
ben jij ooit naar school geweest? kom op dude, je grammatica en interpunctie(het gebruik van leestekens) is echt waardeloos. ook al is dit internet, je zult toch een beetje erop moeten letten.
ben jij nu kwaad op mij omdat ik een slechte interpunctie heb ?
want zo een hevige reactie voor wat leestekens vind ik wat overdreven.
no offence, en ik zal mijn best doen.

ben jij nu kwaad op mij omdat ik een slechte interpunctie heb ?
want zo een hevige reactie voor wat leestekens vind ik wat overdreven.
no offence, en ik zal mijn best doen.

nee, ik stoor mij aan je slechte grammatica en interpunctie.
ik moet namelijk moeite doen om jou posts te ontcijferen.
niks moet alles mag. als jij vraag puzzelstukjes op internet zet, be my guest
maar erg serieus word je dan niet genomen![]()

ik zij: ik zal me best doen.
maar thx voor de verbetering, ik zou je zelfs karma willen geven.