Nee, mini is helemaal van slag en wil op het moment niemand zien al schuilend in het zwarte woud, arme derde been!Aaah...kusje erop?
OT: Ik herinner mij opeens waarom ik vanmiddag alleen wakker werd.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, mini is helemaal van slag en wil op het moment niemand zien al schuilend in het zwarte woud, arme derde been!Aaah...kusje erop?
OT: Ik herinner mij opeens waarom ik vanmiddag alleen wakker werd.![]()

mijn broer beetje buikspier oefjes doen op zijn kamertje moet die perse in bloot boven lijf rond lopen enzo smekend naar aandacht![]()
wat een verkapte poging om grappig te zijn en da is zo afgezaagd en nog is in een slecht context geplaatst fail zeg.
nu ga jij zeker iets stoer verzinnen en ruzie zoeken toch

wat een verkapte poging om grappig te zijn en da is zo afgezaagd en nog is in een slecht context geplaatst fail zeg.
nu ga jij zeker iets stoer verzinnen en ruzie zoeken toch
Dat ik treurig word van de grammatica en interpunctie in de hierboven geposte post![]()

*omg thx dat je mij geholpen hebt lieve schat zal ik nu je mooie balletjes aflikken of moet je kontje eerst nog schoon gemaakt worden*
*omg thx dat je mij geholpen hebt lieve schat zal ik nu je mooie balletjes aflikken of moet je kontje eerst nog schoon gemaakt worden*

serieus het was een domme mop geef nu zelf toe en dan begin jij totaal over iets wat er geen fk mee temaken heeft... moet je zover zoeken om een opmerking te kunnen geven zodat je lekker stoer bent ?
---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------
wist ik maar wat dat betekende
was me gramatica dan wel goed ofzo :-S

+1
---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------
wat heb jij toch tegen mijn woorden gebruik ?![]()