MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn broer beetje buikspier oefjes doen op zijn kamertje moet die perse in bloot boven lijf rond lopen enzo smekend naar aandacht :rolleyes:

2-2

wat een verkapte poging om grappig te zijn en da is zo afgezaagd en nog is in een slecht context geplaatst fail zeg.

nu ga jij zeker iets stoer verzinnen en ruzie zoeken toch :(

wat een verkapte poging om grappig te zijn en da is zo afgezaagd en nog is in een slecht context geplaatst fail zeg.

nu ga jij zeker iets stoer verzinnen en ruzie zoeken toch :(

Dat ik treurig word van de grammatica en interpunctie in de hierboven geposte post :(

wat hebben moeilijken woorden hier nu mee te maken :mad:

holy-facepalm.jpg

serieus het was een domme mop geef nu zelf toe en dan begin jij totaal over iets wat er geen fk mee temaken heeft... moet je zover zoeken om een opmerking te kunnen geven zodat je lekker stoer bent ?

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

wouw! nu de interpunctie nog :D:D:D:D

wist ik maar wat dat betekende :mad:

was me gramatica dan wel goed ofzo :-S

serieus het was een domme mop geef nu zelf toe en dan begin jij totaal over iets wat er geen fk mee temaken heeft... moet je zover zoeken om een opmerking te kunnen geven zodat je lekker stoer bent ?

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

wist ik maar wat dat betekende :mad:

was me gramatica dan wel goed ofzo :-S

Google => INTERPUNCTIE.

Haha dit hierboven :D:D

Wel weer typisch dat hij uit Vlaanderen komt. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven