XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb geen relatie meer, maar twijfel nog of dit positief of negatief is.

Iedere zichzelf respecterende DBB-er blokkeert dan ook dergelijke sites die telkens maar weer terugkomen. :fu:

of gebruik google chrome. die vraagt na 2 keer of je wilt dat google voorkomt dat er nog meer schermen komen :)

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

OT: maandag :sad:

Samples gekregen van XXL en op mn werk laten bezorgen, de administratie had mijn post opengemaakt en of ik even wilde uitleggen waarom ik anabolen bestel op het werk :r

Dat ik

-zaterdag
-zondag -gisteren-
-vandaag -maandag-
-morgen -dinsdag-
-woensdag
-donderdag
-vrijdag
-zaterdag
-zondag

niet ga trainen, omdat ik me lichaam dus een volle week + 2 weekenden rust wil geven.

IK BAAL!!! I want to go hit the gym, but I have to rest to recover my body completely.

Gelukkig morgenmiddag, donderdagavond, vrijdag/zaterdag en zondag werken... zodat de dagen sneller om zijn.

Dan GVT beginnen!

Ik gaf aan dat ik daar wel eens wat besteld heb en ze me nu blijkbaar gratis wat samples hebben toegestuurd en dat ik ff moet kijken wat ik ermee ga doen.
Geen zin in gezeik of discussies op maandagmorgen :headbang:

Er zat ook een folder bij stonden ze met zn allen te kijken ZO wat een lekkerwijf bla bla bla

dat de tumoren maar weer eens flink pijn doen en dat voel ik maar al te ****ing goed. Auw zeg

Zaterdag met m'n zatte kloten ergens tegenaan getrapt,
heb nu een flinke bult boven op me poot.

:fuu:een kaart gekregen, mijn eerste, maar wel geheel terecht

Dat ik over 30min een week zonder dbb moet, i love you all.

of gebruik google chrome. die vraagt na 2 keer of je wilt dat google voorkomt dat er nog meer schermen komen :)

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

OT: maandag :sad:

ik snap jullie probleem met rick astley eigenlijk niet, elke keer dat ik een rickroll zie voorbij komen luister ik hem 2x volledig uit met het volume op max:D

Samples gekregen van XXL en op mn werk laten bezorgen, de administratie had mijn post opengemaakt en of ik even wilde uitleggen waarom ik anabolen bestel op het werk :r
Vraag ze dan ook ff waarom ze in jouw post zitten te neuzen :)

Omdat het werkpost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven