Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik 30 min voor mijn training de Unleash V3 sample had genomen, vond het al niet te zuipen maar toch opgedronken. Alleen tijdens mijn training werd ik toch flink misselijk en kreeg ik last van me maag, gelijk heel me training verdoet :mad:

:(

Heb net een energize genomen en ga nu naar de gym, ik voel de energie al opkomen:D

Dat ik 30 min voor mijn training de Unleash V3 sample had genomen, vond het al niet te zuipen maar toch opgedronken. Alleen tijdens mijn training werd ik toch flink misselijk en kreeg ik last van me maag, gelijk heel me training verdoet :mad:
Dit had ik ook, werd ook super licht in me hoofd. Heb er de laatste paar dagen nog steeds last van mijn maag mee gehad. :p

gvd verkeerde topic

Laatst bewerkt:
Vandaag tijdens het squatten behoorlijk ziek geworden...In de gym zelf deel 1 van me aminos&BCAA's geloost id WC:barf: en toen ik thuiskwam deel 2.Squatten....het blijft mijn meest gehate oefening:rolleyes:

Kan niet slapen.:mad:

ik dreig een ontsteking in mijn hand te krijgen.

heb een blaar kapot geprikt en blijkbaar is er vuil ingekomen.

hij is al rood, warm en pijnlijk :D

Weekend dipje, iedereen kent het wel op dinsdag.

gister hard benen getraind en moest net 2 sTe en hoge trappen op :o

moest vandaag 2uur vroeger beginnen en heb hier geen rekening mee gehouden met mijn eten voor de dag, zit hier nu al met scheurende honger :fuu:

Hoopte vandaag vast te stellen waarom ik elke keer zo ongelooflijk misselijk ben na het trainen, maar geen succes. :(

Gister klappen gehad,

"sms niet terug want ik ben over me Abbo"

Gaaaaaaaaayyyyyyyyyy

nou jij bent wel degenen met je knuffeltje als avatar. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven