XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ahahah nou ik denk het niet want anders had hij zijn laatste woorden niet kunnen posten

misschien had hij net ergens anders weer iets gepost wat gegarandeerd een kaart oplevert, en zei hij "een half uur" als schatting voor de tijd dat de mods die post ontdekken:P

Dat zou wel een masteractie zijn!

misschien had hij net ergens anders weer iets gepost wat gegarandeerd een kaart oplevert, en zei hij "een half uur" als schatting voor de tijd dat de mods die post ontdekken:P
ja dat zou kunnen maar lijkt mij niet waarschijnlijk, volgens mij gaat hij gewoon naar ponykamp ofzo

M'n maag en darmen zijn nog altijd zwaar naar de klote, ben zo ecto als 't maar kan. Soms kom ik nog geen eens aan de 500kcal p/d.

Dat me maag k*t doet. Dan ga je 100x per dag naar de wc, 90% voor de tijd voor niets maar het belemmert wel je eetlust, en als je dan toch probeert goed en veel te eten gaat je maag nog harder protesteren ...

:fuu:

Ik krijg bij het squatten de bar niet deftig geplaatst. :(

Mss eens acupuncture overwegen?

ja want onze bekjam is ongecertificeerd officieel acupuncturist :D

met spijkers dan toch wel :)

OT: ik heb spastisch darm syndroom en heb ook acupunctuur gedaan. hielp geen zak. maar wellicht dat het jou helpt.

ja want onze bekjam is ongecertificeerd officieel acupuncturist :D

met spijkers dan toch wel
:)

OT: ik heb spastisch darm syndroom en heb ook acupunctuur gedaan. hielp geen zak. maar wellicht dat het jou helpt.
Nee hoor, maar ken veel mensen die van de meest vage klachten afkwamen door naar de acupunctuur gegaan te zijn.
Vaak een laatste redmiddel wat goed uitpakte.

Nee hoor, maar ken veel mensen die van de meest vage klachten afkwamen door naar de acupunctuur gegaan te zijn.
Vaak een laatste redmiddel wat goed uitpakte.

mijn ervaring is slecht :)

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

geen bed kunnen scoren bij ikea omdat pa geen zin had om erop te wachten. nu moet ik hem perse via internet bestellen. :(

Dat ik 30 min voor mijn training de Unleash V3 sample had genomen, vond het al niet te zuipen maar toch opgedronken. Alleen tijdens mijn training werd ik toch flink misselijk en kreeg ik last van me maag, gelijk heel me training verdoet :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven