Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik mezelf toch harder heb laten gaan dan ik in de gaten had, daar ik toch best wat last van bepaalde lichaamsdelen heb gekregen. :(

Nee, alleen de eerste twee die er zonder te vragen een vinger in lieten verdwijnen een kans gegeven en daarna had ik het wel gezien vanwege het k*tgevoel dat het gaf.

Van de overige klachten heb ik al vaker last gehad, al is er dan meer en hardere actie geweest dan gisteren het geval was.

er komt pus uit mijn opengeprikte blaar :D

Moest niezen met een mond vol rijst.

en dan die nieusbui proberen op te houden zodat de rijst in je neusgaten terechtkomt, I know the feeling :p

geen in om te gaan trainen,,

maar als ik niet ga voel ik me niet fijn!?
haha
pff

GISTER ZWAAAR VOORSCHUT kan het nogsteeds niet geloven
sta ik met me vriendin flink van bil te gaan ergens in een park langs een pad waarvan ik dacht hier zal toch echt niemand lopen ooit?

ben ik bezig

zie ik opeens links van me een GROEP HIKERS
denk 12 man ofzo

en ik was aan het filmen oook nog
!!

wooow

Was lekker aan het schijten, wilde net flink druk zetten maar toen glipte die lucht langs mijn drol heen, waardoor ik dus zonder drukpower zat, dan voel je die drol zo weer naar binnen glijden :gay:

Was lekker aan het schijten, wilde net flink druk zetten maar toen glipte die lucht langs mijn drol heen, waardoor ik dus zonder drukpower zat, dan voel je die drol zo weer naar binnen glijden :gay:
wtf...dat is echt te smerig

Ik was me telefoon bij een kameraad vergeten, ik zeg op msn kom hem ff halen ja, hij ok. Maar omdat ik dus niet kan fietsen door dat ongeluk liet ik een andere maat mij brengen op de fiets achterop. Komen we onderweg zo'n groepje jongens(nadere beschrijving geef ik niet want dan ben ik weer nazi) en die doen een soort van schietbeweging naar mij en me maat. Wij roepen wat in de richting van ga terug etc. Komen ze achter ons aan. Maar met mij achterop was ie niet zo snel. Trekken ze ons van die fiets en slaan me maat en mij eigenlijk gewoon in mekaar.... Zijn hoofd is bont en blauw en 2 ribben gebroken, ik heb alleen wat blauwe plekken en me neus staat scheef(niet gebroken). Fantastisch weer (het is wel eigen fout hoor, dus daar niet over mekkeren.)

Heb je nog een paar klappen kunnen uitdelen dan?

Heb je nog een paar klappen kunnen uitdelen dan?

knie is verrot(kan er bijna niet op staan zonder pijn), rechterpols is zwaar gekneusd en elleboog kan ik niet strekken.
Heb wat gek geprobeerd maar tegen meer en in deze staat is dat bijna niet mogelijk. Dit heeft er ook niet bij geholpen...

Eindconclusie: denk niet dat zij erg pijn hadden...... (door mij dan veroorzaakt)

Neus staat scheef maar is niet gebroken?

Cool story bro ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven