MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
oké dan, we gaan ervoor:thumbs: maar ik wil wel vanachter staan;)
Ik ben persoonlijk nogal dominant in een relatie dus dat gaat helaas niet op, mss wil CoDtje wel, die gaat heel ver in het liefdesspel, zijn nickname is eigenlijk ook een abbreviation voor Cum on Derriere.

Ik ben persoonlijk nogal dominant in een relatie dus dat gaat helaas niet op, mss wil CoDtje wel, die gaat heel ver in het liefdesspel, zijn nickname is eigenlijk ook een abbreviation voor Cum on Derriere.

:roflol:

OT: miss3000 gaat donderdag 10 dagen op vakantie.:(
De egoistische rothoer!:mad:
Dat meen ik natuurlijk niet...:o
Kan wel janken
:janken:

:roflol:

OT: miss3000 gaat donderdag 10 dagen op vakantie.:(
De egoistische rothoer!:mad:
Dat meen ik natuurlijk niet...:o
Kan wel janken
:janken:
Je hebt toch ook nog Jill? Die rukt als de beste, bovendien af en toe een tijdje zonder je chick werkt altijd goed, tenzij je natuurlijk de hele dag wilt opgescheept zitten met dezelfde persoon. :p

oops, ik dacht altijd dat het call of duty was :(

Een weddenschap aangegaan met miss3000, als ze terug is van vakantie wil ze blokjes zien.
Dan heb ik dus nog 17 dagen vanaf nu...:(

Vakantie zit er al weer bijna op..

De meid van me dromen die mij erg teleursteld:(

Vanaf morgen weer werken:((na 2 weken vakantie)
En de 23e begint school weer....

Net pas uit bed, sportschool is ondertussen dicht :(

+ morgen weer werken om 7 uur!

Door een leesfout, heb ik vandaag een refeeddag ingelast, terwijl dat helemaal niet de bedoeling was.

Ik kom er net achter dat een of andere graf ex van me nu omgaat met vrienden/vriendinnen van me:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven