Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De domheid van mensen.
Vriend van me doet nachtdiensten en hij kan amper wakker blijven, zeg ik dat caffeine tabs misschien kunnen helpen. Nu heeft ie op werk met 1 of andere dokter gepraat die hem heeft verteld dat 1 tab gelijkstaat aan 50-100 koppen koffie en is hij ervan overtuigt dat dat zo is, zelf met een wikipedia quote is gelooft hij het nog niet.
50-100 koppen koffie, really?!

Jeetje dan zou ik elke dag het caffeine van 250-500 koppen koffie drinken!De domheid van mensen.
Vriend van me doet nachtdiensten en hij kan amper wakker blijven, zeg ik dat caffeine tabs misschien kunnen helpen. Nu heeft ie op werk met 1 of andere dokter gepraat die hem heeft verteld dat 1 tab gelijkstaat aan 50-100 koppen koffie en is hij ervan overtuigt dat dat zo is, zelf met een wikipedia quote is gelooft hij het nog niet.
50-100 koppen koffie, really?!

Dat ik gister een overdosis caffeine genomen heb en daardoor niet kon slapen en dat ik door de ZMA niet eens 4 dagen zonder te rukken kan![]()
een overdosis nog wel , dat komt zeker overeen met 150-200 koppen koffie
heb gister zeker 1000 mg caffeine binnengekregen echt veel te veel 
De chick van me drome, die maar in me hoofd blijft rondspoken![]()

Is toch lekker wordt je lekker hyper van.hahaheb gister zeker 1000 mg caffeine binnengekregen echt veel te veel
![]()

De chick van me drome, die maar in me hoofd blijft rondspoken![]()

Ik heb vandaag ook rood gekregen.Zzzzzz.. een kaart... alweerMaarja je weet wat ze zeggen "2x geel is rood, maar geel en rood is oraaannnnjeee"
![]()

![]()
OT: Al zes weken geen loon ontvangen, de mother****ers.