XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die nepzomer natuurlijk! Het regent ppenstelen.

De domheid van mensen.

Vriend van me doet nachtdiensten en hij kan amper wakker blijven, zeg ik dat caffeine tabs misschien kunnen helpen. Nu heeft ie op werk met 1 of andere dokter gepraat die hem heeft verteld dat 1 tab gelijkstaat aan 50-100 koppen koffie en is hij ervan overtuigt dat dat zo is, zelf met een wikipedia quote is gelooft hij het nog niet.

50-100 koppen koffie, really?!

De domheid van mensen.

Vriend van me doet nachtdiensten en hij kan amper wakker blijven, zeg ik dat caffeine tabs misschien kunnen helpen. Nu heeft ie op werk met 1 of andere dokter gepraat die hem heeft verteld dat 1 tab gelijkstaat aan 50-100 koppen koffie en is hij ervan overtuigt dat dat zo is, zelf met een wikipedia quote is gelooft hij het nog niet.

Slimme vriend:)

Straks lekker werken om 8 uur en nu compleet van 't padje, jiippiee.

De domheid van mensen.

Jeetje dan zou ik elke dag het caffeine van 250-500 koppen koffie drinken! :eek:

Lekker bakkie jongens! :coffee:

****ING MAANDAG & ****ING k*tWEER! ****!!

zo dat is eruit

mijn rug lig nog steeds in de prak :(

Dat ik gister een overdosis caffeine genomen heb en daardoor niet kon slapen en dat ik door de ZMA niet eens 4 dagen zonder te rukken kan :(

Na 3 weken vakantie weer aan het werk...k*tzooi

De chick van me drome, die maar in me hoofd blijft rondspoken:(

Zzzzzz.. een kaart... alweer :( Maarja je weet wat ze zeggen "2x geel is rood, maar geel en rood is oraaannnnjeee" :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven