Paris
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 455
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 55kg
- Vetpercentage
- 22%
Wat nou haha..
Ja duh, duizend keer gebeld al. Komt wel in orde zeggen ze altijd. *sigh*
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat nou haha..
Ja duh, duizend keer gebeld al. Komt wel in orde zeggen ze altijd. *sigh*
Moest lachen om die aai over de bol.. want ik wou er eerst nog achter zetten: en ik ben echt toe aan een hevige massage, maar toch niet gedaan. En dan post jij die emoticon.![]()
Oh pfff, zwaar irritant.. gebeurt dit vaker?
Geen goed idee.
Dat ga ik dus niet doen.Je kan toch ook Santinootje als breekijzer sturen?Hier kun je beter niks posten over hevige massages neeGeen goed idee.
Heel irritant, is de eerste keer.. Maar ok. Kword er beetje kwaad van als ik erover praatDat ga ik dus niet doen.
Hier kun je beter niks posten over hevige massages neeGeen goed idee.
Heel irritant, is de eerste keer.. Maar ok. Kword er beetje kwaad van als ik erover praatDat ga ik dus niet doen.

Hhahaha, daarom ook!
Hmm.. ok, ander onderwerp! Nog iets leuks meegemaakt?
![]()
Hhahaha, daarom ook!
Hmm.. ok, ander onderwerp! Nog iets leuks meegemaakt?
![]()
Kom net van bij mn vriendje, was fijn! En dan kom ik thuis en ontdek dat het makkelijk nog een maandje kan aanslepen met mijn loon 
Haha, nou nee niet echt.Kom net van bij mn vriendje, was fijn! En dan kom ik thuis en ontdek dat het makkelijk nog een maandje kan aanslepen met mijn loon
Jij?

nee want dit is het "wat heb jij vandaag te klagen" topic

Je vriendjesgedeelte is in ieder geval wel positief.. komt goed met je loon!
Had een drukke dag vandaag.. moest kinderen van 5 t/m 7 jr. begeleiden (knutselen, schminken, verven, voetballen)..
Ben je oppas?
hahaha.. heb echt 2 favorieten, 2 jongetjes, beide 6.. hingen de hele tijd om mij heen, echte lieverdjes.. Ik heb meer iets met jongetjes dan meisjes, haha
Nee, ik ben geen oppas.. ik doe aan vrijwilligerswerk (vandaag t / m vrijdag) m.b.t. zomerspeelweken hier in de wijk..
Haha, pfff.. echt wel, wat een druktemakers waren hethahaha.. heb echt 2 favorieten, 2 jongetjes, beide 6.. hingen de hele tijd om mij heen, echte lieverdjes.. Ik heb meer iets met jongetjes dan meisjes, haha
Nee, ik ben geen oppas.. ik doe aan vrijwilligerswerk (vandaag t / m vrijdag) m.b.t. zomerspeelweken hier in de wijk..
Is éen keer per jaar.

Ze van mij had kunnen zijn, maar ik met andere dingen bezig was
---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------
Ik ben al een tijd verliefd op een meid, en nu blijkt dat ik het een en het ander niet goed heb aangepakt![]()
.. en nu blijkt dat zij jou ook leuk vondt? Maar dat jij dat niet in de gaten had? Offe?.. Probeer optimistisch te blijven, je weet maar nooit hoe het kan lopen toch?..
.. en nu blijkt dat zij jou ook leuk vondt? Maar dat jij dat niet in de gaten had? Offe?.. Probeer optimistisch te blijven, je weet maar nooit hoe het kan lopen toch?..
![]()
Ik durfde het niet openlijk te zeggen weet je..En de signalen vatte ik per definitie altijd negatief op
En nu is het misschien te laat..

JaIk durfde het niet openlijk te zeggen weet je..En de signalen vatte ik per definitie altijd negatief op
En nu is het misschien te laat..
Maar ik probeer zeker optimistisch te blijven![]()
.. gevoelens kunnen echt niet zo 1,2, 3 opeens 'floep' verdwijnen.. (tenzij het niet echt was, maar dan heb je er ook niets aan en ben je beter af zonder).
ik ruik problemen
zwaar gelovig + gebrekkige coïtusuele ontwikkeling + attention wh*re = trouble![]()
![Afbeelding niet meer beschikbaar]Lekker chickie stuurt : "Kvind da egt fijn dat je mijn grenzen zo goed kent en naleeft, toont veel blijk van respect, danku"
Over welke ****ing grenzen heeft ze het in hemelsnaam?
Zo geraak ik nooit in haar slipje![]()