MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
5, netjes :thumbs:. Hoeveel overlevenden ?

Heb altijd een hekel aan dit soort mensen, die oversteken zonder om te kijken. :p

No offence.

Hahah is ook zwaar irritant, heb er zelf ook al een aantal bijna platgereden, nog nooit echt misgegaan.

Gastje z'n gezicht was wel priceless toen ik van de motorkap afkwam, kerel scheet 7 kleuren geloof ik haha.

Heb altijd een hekel aan dit soort mensen, die oversteken zonder om te kijken. :p

No offence.
Ik ook, maar het is wel leuk om dan keihard op de toeter te drukken en ze zo te laten schrikken dat ze gelijk twee jaar van hun leven kwijt zijn, zo ben ik dan ook weer wel. :)

---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:37 ----------

Het kind heeft het overleefd? ???

dat ik down ben :sad:

oh en dat ik groter wil worden maar het niet voor elkaar krijg om een ritme op te bouwen van sleep eat train eat repeat :fuu:

Ik ook, maar het is wel leuk om dan keihard op de toeter te drukken en ze zo te laten schrikken dat ze gelijk twee jaar van hun leven kwijt zijn, zo ben ik dan ook weer wel. :)

---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:37 ----------

Het kind heeft het overleefd? ???

nee, de 4de heeft het fysiek overleefd, maar is nu een kamerplant:P

US immigration and customs enforcement, up yours friggin' bastards!
Dit is nu al de derde bronnen site die ze uit de lucht gehaald hebben, gaat lekker zo. :):mad:

Dus je staat voor de eerste keer in 2 maanden op voor 1-2 uur... Om 9 uur welbepaald, om vervolgens een uur in de bus te zitten om een campuskaart te gaan fixen, kom je erachter dat je een pasfoto vergat :@

Kom je buiten, zie je de bus net wegrijden, moet je nog een uur wachten!!!!!!!!! :@

En morgen kan ik weer terug gaan -.-" fuuuuuuuu

nee, de 4de heeft het fysiek overleefd, maar is nu een kamerplant:P
tree-man-after.jpg

???

its treeman :D

lol.. In hoeverre men de ironie erin ziet

Verveel me

een trainingshandschoen van me is verdwenen en vandaag weer de schoolboeken in huis:(

alweer geen epic gear gekregen >_< !@#$

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven