- Waardering
- 12.551
Jaah man...en al die chickies daar da's misschien nog wel het ergste.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb altijd een hekel aan dit soort mensen, die oversteken zonder om te kijken.Ik, liep naast de weg, telefoon in de hand en wou oversteken maar keek niet goed uit. Ben al lang blij dat m'n telefoon nog werkt.![]()
Heb altijd een hekel aan dit soort mensen, die oversteken zonder om te kijken.![]()
No offence.

Heb altijd een hekel aan dit soort mensen, die oversteken zonder om te kijken.![]()
No offence.
Ik ook, maar het is wel leuk om dan keihard op de toeter te drukken en ze zo te laten schrikken dat ze gelijk twee jaar van hun leven kwijt zijn, zo ben ik dan ook weer wel.Heb altijd een hekel aan dit soort mensen, die oversteken zonder om te kijken.![]()
No offence.

Het kind heeft het overleefd?

Ik ook, maar het is wel leuk om dan keihard op de toeter te drukken en ze zo te laten schrikken dat ze gelijk twee jaar van hun leven kwijt zijn, zo ben ik dan ook weer wel.
---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:37 ----------
Het kind heeft het overleefd?![]()

3.99 dan.nee, de 4de heeft het fysiek overleefd, maar is nu een kamerplant![]()

nee, de 4de heeft het fysiek overleefd, maar is nu een kamerplant![]()

Ik denk niet dat de beste man daar om kan lachen Angelus, hij komt behoorlijk houterig over al zeg ik het zelf sinds z'n ongeluk.