AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat ik 1 spiergroep 2 weken na elkaar ben vergeten te trainen :mad:

zag daarnet een badass lelijke spin lopen op de muur en ik denk apma dat ze op mij kruipt !!!

Dat ik een paar keer in de week snachts zit te roepen in mijn nachtmerries , waardoor dat ik heel het huis wakker maak , is denk ik mijn hele leven
ook dat ik elke dag wallen heb , ik ben nooit uitgeslapen , mss dat ik daardoor niet zoals elk ander normaal functionerend mens ben
ik denk dat ik in een vorig leven misbruikt ben ???

Hahaha, die laatste regel. Prachtige verklaring.

Koppjin heb t idee dat ik nog dronken ben, hele bek blauw wou over me schutting klimmen toe ik het sleutelgat niet kon vinden ben ik eraf gevallen op mn hoofd.
DOET TIEVUS PIJN volgens mij heb ik een hersenschudding

haha balen man , ik stak een paar weken geleden de verkeerde sleutel in het sleutelgat in een dronken bui en de sleutel brak af en ik heb met mijn tanden een klein uiteindje kunnen vastnemen en eruit trekken , ik zat al te denken waar dat ik ergens buiten zou kunnen slapen

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Hahaha, die laatste regel. Prachtige verklaring.

thanks ,

Re: Wat heb jij vandaag te klagen?

--------------------------------------------------------------------------------

Koppjin heb t idee dat ik nog dronken ben, hele bek blauw wou over me schutting klimmen toe ik het sleutelgat niet kon vinden ben ik eraf gevallen op mn hoofd.
DOET TIEVUS PIJN volgens mij heb ik een hersenschudding
Net terug van ehbo heb dus hersenschudding en me rug naar de k*t

Word ik wakker omdat ik moet pissen :mad: kan ik niet meer in slaap komen.

:fuu:

Vandaag weer eerst keer school :P. Aggg, toch alleen maar hapjes en beetje praten. Maar volgende week..

Geld is opppp

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven