- Waardering
- 1.093
gjtc; zei:
Queer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gjtc; zei:
Ik ben geen ecto ik ben een pro bodybuilder en op het moment op het hoogtepunt van me carriére.

M'n broertje had dit vroeger ook vaak kan ik me nog herinneren, hij ging oa regelmatig hardop de buren uitlachen in z'n slaap.
is het over gegaan of ben ik net als hem ****ed for life?Dat ik een paar keer in de week snachts zit te roepen in mijn nachtmerries , waardoor dat ik heel het huis wakker maak , is denk ik mijn hele leven
ook dat ik elke dag wallen heb , ik ben nooit uitgeslapen , mss dat ik daardoor niet zoals elk ander normaal functionerend mens ben
ik denk dat ik in een vorig leven misbruikt ben![]()
Koppjin heb t idee dat ik nog dronken ben, hele bek blauw wou over me schutting klimmen toe ik het sleutelgat niet kon vinden ben ik eraf gevallen op mn hoofd.
DOET TIEVUS PIJN volgens mij heb ik een hersenschudding
Net terug van ehbo heb dus hersenschudding en me rug naar de k*tRe: Wat heb jij vandaag te klagen?
--------------------------------------------------------------------------------
Koppjin heb t idee dat ik nog dronken ben, hele bek blauw wou over me schutting klimmen toe ik het sleutelgat niet kon vinden ben ik eraf gevallen op mn hoofd.
DOET TIEVUS PIJN volgens mij heb ik een hersenschudding
Geen flauw idee, hoor hem er ook nooit meer over, zal es vragen.is het over gegaan of ben ik net als hem ****ed for life?

Een normaal mens is gewoon aan het werk op dit tijdstip heur!Word ik wakker omdat ik moet pissenkan ik niet meer in slaap komen.
![]()

Een normaal mens is gewoon aan het werk op dit tijdstip heur!![]()

Dan moet je gaan hosselen
Nog steeds ziek, en moet nog een maaltijd wegwerken terwijl ik bijna moet overgeven, ben benieuwd of ik alles weet binnen te houden.
Net terug van ehbo heb dus hersenschudding en me rug naar de k*t
Net terug van ehbo heb dus hersenschudding en me rug naar de k*t
Dat kan ik me haast niet voorstellen.
Thanks broeder!
Iets met me spieren ze zei dat ik daar voorlopig nog wel last van heb, met lopen heb ik pijn in me onderrug en als ik naar achter leun al helemaal
Iets met me spieren ze zei dat ik daar voorlopig nog wel last van heb, met lopen heb ik pijn in me onderrug en als ik naar achter leun al helemaal