MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De t*ring. wat ik net deed doe ik nooit meer zo.

gisteren kreeg ik mijn crea force van xxl binnen. wilde ik eens proberen ipv creatine monohydraat. Wat ik altijd doe is ik pak een schep monohydraat en doe dit in me mond, dan water erachter aan en weg.

Dit wilde ik ook bij die crea force doen maar daar zit een smaakje aan. ik deed een schepje in me mond en wat een sterke k*t smaak is dat zo in poeder vorm. Ik wilde gelijk overgeven maar ik dacht nee hij het in je mond, water er bij maar door dat kleine beetje water verspreide de veel te sterke smaak plots en toen zat heel de keuken onder de crea zooi :roflol:

Voortaan maar gewoon eerst in water mengen

Laatst bewerkt:
lekker avondje maar voel me toch k*t dat er weer flink wat alcohol in mn maag zit:(

zucht... wekker verkeerd gezet: NU al wakker op mijn vrije-dag.

Koppjin heb t idee dat ik nog dronken ben, hele bek blauw wou over me schutting klimmen toe ik het sleutelgat niet kon vinden ben ik eraf gevallen op mn hoofd.
DOET TIEVUS PIJN volgens mij heb ik een hersenschudding

Koppjin heb t idee dat ik nog dronken ben, hele bek blauw wou over me schutting klimmen toe ik het sleutelgat niet kon vinden ben ik eraf gevallen op mn hoofd.
DOET TIEVUS PIJN volgens mij heb ik een hersenschudding

Ja maar bodybuilders hebben toch geen hersens :o

J/K, sterkte bro :D

Mmmmmmeeeeeehhhhhh

Zo'n chick getongt die altijd zei "Ron, ik zie niets in je" toen later op de avond nog 4 andere. Moet wel zeggen dat ik de pilsbril op had. Niet met ze gepraat want dat is niet mijn sT, ze weten me naam dus niet en dat is mooi.

Na gisteren weet ik wel dat ik iemand leuk vind, want voel me een betje schuldig, maar daar is eigenlijk geen reden voor.

Dus......

Gister gezopen, vandaag toch maar trainen. Moest bijna kotsen bahbah. Maar toch lekker gesquat :).

net ontdekt dat de complete audioinstallatie uit de kofferbak van mn auto gesloopt is :fuu:

slot is geforceerd en alles zo eruit getrokken en geknipt.
buren hebben uiteraard niets gezien:mad::mad:

Half uurtje wakker. :o

Was gisteren op een feest wat aan het eten en moest lachen om iemand, en dat eten komt in verkeerde keelgat terecht. Heb er nu nog last van.

"Deze video bevat inhoud van LockerGnome en Sony Music Entertainment. Een of beide partners hebben deze inhoud wegens auteursrechtschending geblokkeerd. "

Dit komt veel te veel naar mn goesting op het scherm lol

Herexamen Frans leren. No explanation needed.

Ooh wat is frans toch een klotetaal :P

frans is leuk :((

Dat ik een paar keer in de week snachts zit te roepen in mijn nachtmerries , waardoor dat ik heel het huis wakker maak , is denk ik mijn hele leven
ook dat ik elke dag wallen heb , ik ben nooit uitgeslapen , mss dat ik daardoor niet zoals elk ander normaal functionerend mens ben
ik denk dat ik in een vorig leven misbruikt ben ???

Dat ik een paar keer in de week snachts zit te roepen in mijn nachtmerries , waardoor dat ik heel het huis wakker maak , is denk ik mijn hele leven
ook dat ik elke dag wallen heb , ik ben nooit uitgeslapen , mss dat ik daardoor niet zoals elk ander normaal functionerend mens ben
ik denk dat ik in een vorig leven misbruikt ben ???
M'n broertje had dit vroeger ook vaak kan ik me nog herinneren, hij ging oa regelmatig hardop de buren uitlachen in z'n slaap.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven