AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
doe ik ook altijd. toch weer wat extra gewicht he.

Ik word ****ing misselijk van mijn scheetjes.

verander de topictitel ff in 'Mijn schijtproblemen'

nou oke..... mijn vriendin is morgen jarig en me kadootje voor haar is nog niet binnen :(

Dat ik bijna flauw viel tijdens het trainen... had 3 uur niet gegeten en daarbinnen kwam ik er pas achter hoe STOM dat was. totaal geen kracht meer en licht in mn hoofd.

ik ruft nogal veel..en ze stinken ****ing erg

Dat ik na een high rep kuitentraining van vorige donderdag echt nog nooit zoveel spierpijn in mijn kuiten heb gehad en dat dat niet ideaal is voor de dagelijkse bezigheden. Maarja... hoort erbij!

Op de sport / fitness centre waar ik zit gaat de legpress niet hoger dan 200KG
omdat het zown vaag apparaat is... kan er geen schijven en of dumbles tussen hangen/zetten ...

Beetje door me rug gegaan en loop nu al 2 dagen krom....k*tZOOI

Wakker gebeld door mijn ex damn...

Zondag door mijn rug gegaan... kon vanochtend nog niet mijn sokken aan trekken :( Nog maar en dagje spijbelen van het werk.

Ik vreet me kapot, ik voel me ellendig, ik ben nogal in de war, ik verlang de hele tijd naar coke en heroïne, ik verlang naar liefde en ik wil geen last meer hebben van vreetbuien.

Its a good day, ready to **** shit up

whoe yeaaaaaah

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Ik vreet me kapot, ik voel me ellendig, ik ben nogal in de war, ik verlang de hele tijd naar coke en heroïne, ik verlang naar liefde en ik wil geen last meer hebben van vreetbuien.

watch out bro, ga naar buiten en zoek de liefde op

Ik ben al opzoek naar een dealer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven