vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
eet dan een paar nootjes man

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

pff wat ben ik dan ?Manlet:
a little man - (of which guy nakamura is a good example - see- guy the fly or shiznit for more info. a term that can be used to annoy, but in some cases, just to point out an obvious statement
'guy is a manlet, haha, he is so small lol !!11!!1!!1!!! !111oneoneeleven!!11!!onehundred!!1 !11!!eleven!
bron: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=manlet
dat is toch niet zo best marcel

Manlet:
a little man - (of which guy nakamura is a good example - see- guy the fly or shiznit for more info. a term that can be used to annoy, but in some cases, just to point out an obvious statement
'guy is a manlet, haha, he is so small lol !!11!!1!!1!!! !111oneoneeleven!!11!!onehundred!!1 !11!!eleven!
bron: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=manlet
dat is toch niet zo best marcel

mijn schouder is herstelt , maar ik kan alleen biceps , tricep ( beperkt) , buik , en benen trainen , schouder zijn uit den boze en rug ook , dat ga ik wss voor de rest van mijn leven niet meer kunnen trainen , borst kan ik ook trainen maar beperkt![]()
achja we zullen er maar het beste van maken , hopelijk ga ik mijzelf nie scheef trainen haha
is van vorig jaar in juni ergens , ben dan omvergereden door een auto en er zat een scheur in mijn schouderpees , heb er maandenlang pijn in gehad , soms voelde het alsof mijn schouder van mijn lichaam ging scheuren
nee nog niet naar de fysio geweest maar volgens mij maakt dat niet veel uit.
?nooo

Omdat het erna rondom me wang plakte

Ow ja je zei niet dat je der face had ondergespoten
heb iki niet ik draaide weg dus kwam het langs me wang
nou het word niet iets wat je terug in mn voedingsschema gaat vindenZe vroeg zich af of jij je kwakkie net zo lekker vond als haar![]()