Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom er net achter dat ik een manlet ben....:(

Ik kom er net achter dat ik een manlet ben....:(

Manlet:

a little man - (of which guy nakamura is a good example - see- guy the fly or shiznit for more info. a term that can be used to annoy, but in some cases, just to point out an obvious statement
'guy is a manlet, haha, he is so small lol !!11!!1!!1!!! !111oneoneeleven!!11!!onehundred!!1 !11!!eleven!

bron: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=manlet

dat is toch niet zo best marcel

Manlet:

a little man - (of which guy nakamura is a good example - see- guy the fly or shiznit for more info. a term that can be used to annoy, but in some cases, just to point out an obvious statement
'guy is a manlet, haha, he is so small lol !!11!!1!!1!!! !111oneoneeleven!!11!!onehundred!!1 !11!!eleven!

bron: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=manlet

dat is toch niet zo best marcel

Wrijf het er anders nog even in.:mad:
:janken:

mijn schouder is herstelt , maar ik kan alleen biceps , tricep ( beperkt) , buik , en benen trainen , schouder zijn uit den boze en rug ook , dat ga ik wss voor de rest van mijn leven niet meer kunnen trainen , borst kan ik ook trainen maar beperkt :mad: :fuu: achja we zullen er maar het beste van maken , hopelijk ga ik mijzelf nie scheef trainen haha

Pessimist! Al naar de fysio geweest?

Pessimist! Al naar de fysio geweest?

haha :) is van vorig jaar in juni ergens , ben dan omvergereden door een auto en er zat een scheur in mijn schouderpees , heb er maandenlang pijn in gehad , soms voelde het alsof mijn schouder van mijn lichaam ging scheuren :( nee nog niet naar de fysio geweest maar volgens mij maakt dat niet veel uit.
heb er wel al veel spuiten in gehad enz vorig jaar

BP pr niet kunnen verbeteren....

vriendin wou tonge nadat ik klaar kwam

nog zo'n 4 weken out vanwege schouder uit de kom :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven