MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neen, vanavond waarschijnlijk..Ik had vannacht een droom (waarschijnlijk dankzij ketamine) en daarin werd mij verteld dat ik gewoon aan de heroïne moest gaan, wat er ook gebeurt..

Neen, vanavond waarschijnlijk..Ik had vannacht een droom (waarschijnlijk dankzij ketamine) en daarin werd mij verteld dat ik gewoon aan de heroïne moest gaan, wat er ook gebeurt..

Dude...
Jij komt veel te instabiel over om heroïne te proberen.

Laatst bewerkt:

dude, seriously! zoek help.

of stop met trollen :roflol:

Ben je al niet instabiel als je aan een drug wilt beginnen waar velen voor jou ook aan zijn begonnen, en nu zijn geëindigd als een dode dweil?

Ben je al niet instabiel als je aan een drug wilt beginnen waar velen voor jou ook aan zijn begonnen, en nu zijn geëindigd als een dode dweil?

Niet persee, maar de meeste mensen kunnen er beter van wegblijven zou ik zeggen. Ik denk dat een minderheid van de heroinegebruikers vinden dat hun leven er echt beter op is geworden, zou wel eens een enquete willen zien.

Dat ik nog steeds net niet ziek genoeg ben om in bed te moeten blijven.:mad:

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:rolleyes:.

Ontzettend leuke meid aan de haak geslagen, maar opeens wilde ze niet meer :(

Pijn aan me tandvlees aan de zijkant:(

Dat zowiezo ... maar nu de eerst komende dagen ff niet ... :rolleyes:
Maar de komende 5jaar zitten we helemaal goed :banana:
Dus bij nader in zien lever ik deze dagen wel in voor een aantal jaar..
Moet nog 8 weken met condoom ballen omdat spiraaltje daarna pas na de controle etc pas goed zit.... en binnen die 8 weken nog van plaats kan veranderen ....

OMG:mad:

Gewoon zwanger pompen joh. Wat maakt het uit?

insomnia vulgaris:mad:

me whey is op, moet nieuwe kopen:fuu:

mijn schouder is herstelt , maar ik kan alleen biceps , tricep ( beperkt) , buik , en benen trainen , schouder zijn uit den boze en rug ook , dat ga ik wss voor de rest van mijn leven niet meer kunnen trainen , borst kan ik ook trainen maar beperkt :mad: :fuu: achja we zullen er maar het beste van maken , hopelijk ga ik mijzelf nie scheef trainen haha

hongerrrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven