AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik een brief van KPN heb gekregen dat me abbonement nu opeens pas ingaat op de 29e! :mad: gelijk klantenservice gebelt maar dat wijf kan niks er tegen doen!:mad:
:fuu::fuu::fuu::fuu:

ziek.....

Kaasspritz heeft me een vies karmabericht gestuurd, kan ik hem ergens reporten?? De smeerlap.

Het was 15:00, en me vriendin moest om 15:30 werken (25 minuten reizen) Ik was geil, me vriendin was geil.. toch geen coïtus :(

Ik durf er geen topic over aan te maken, bang dat ik wordt uitgescholden :P

Maar http://www.anabolen.net/ Daar lees ik NIKS over hier op het forum, terwijl het toch lijkt alsof dit een webshop is... iemand die mij uitleg kan geven?

Dat ik zometeen een biertje ga drinken :o:o Oh noes1!1!!!!!!! :o :o

Ik durf er geen topic over aan te maken, bang dat ik wordt uitgescholden :P

Maar http://www.anabolen.net/ Daar lees ik NIKS over hier op het forum, terwijl het toch lijkt alsof dit een webshop is... iemand die mij uitleg kan geven?

Je wordt uitgescholden omdat het verboden is om naar bronnen te vragen, dat is ook de reden dat je er niks over leest, het zijn tenslotte verboden middelen.;)

Vandaag weer veel te lang gewerkt

Ik was daarstraks te moe om te nken en mn vriendin had zin. Nu is ze pissed en sms't ze me Ik denk dat je me niet aantrekkelijk meer vind. :fuu:

Dude hoe kan je nu te moe zijn om te nken. Bij de gedachte alleen al krijg ik een energie boost, daar word een olifant bang van.

dat ik niks te klagen heb :fuu:

had vorige week afgesproken met een lekkere chick, alles goed verlopen. Hele tijd gesmst, msn etc maar laatste dagen liet ze niets van zich horen. en nu laat ik een dag niets van me horen en is ze kwaad?:fuu:

had vorige week afgesproken met een lekkere chick, alles goed verlopen. Hele tijd gesmst, msn etc maar laatste dagen liet ze niets van zich horen. en nu laat ik een dag niets van me horen en is ze kwaad?:fuu:

oei, een vrouwenstreek, niks van zich laten horen om te zien of je dan nog interesse hebt, blijkbaar weet je er niks vanaf:p

dat dacht ik dus ook al, maar ik nam dus wel contact met haar op, maar ze zei niet veel.
nu had ik dus een dag niets laten horen en was ze kwaad?=/

Ik ben verliefd geworden op een goedkope 30,- euro hoertje:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven